fogunk még menni

Vendéglő a Négy Remetéhez OroszlányVendéglő a Négy Remetéhez Oroszlány a térképen

Kiváló 2017. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 8.
Nagyon szép helyen tóparton áll az étterem
Hatalmas terasza van, ami szép időben pazar lehet de most mar október van..sajnos ,így bent kellett leülnünk szombat délután .Sokan voltak ,épp volt 2 kisebb üres asztal ezen kivül mindegyik másik foglalt volt már.
3an érkeztünk,Éhesen:)
Régota nézegettem a helyet mert jókat hallottam róla ,de most jött el az alkalom hogy betérjünk.
SZínes étel választék jellemzi,mindenki könnyen talál magának ízlésének valót.Pizzajuk is van igaz az étlapon nem volt fent csak szorolapon.(gyerekem azt akart enni de meggyőztem hogy majd maskor)
Hatalmas adagokat kapsz,nem borsos áron.
10 e -ből(borravaloval)siman teli ettük magunkat. Desszert vagy leves nem fért volna mar be .Csak főétel volt,csirke és sertés.
Az én adagom a bacon miatt sós volt,de nagyon finoman volt elkészítve.Én sem tudtam volna jobbat kreálni;)
A többiek is elégedettek voltak ,friss és szépen díszített tányérokat kaptunk.Igaz a gyerekem tányérjan a rizs teljesen hideg volt.De nem is azt ette ,hanem a salátát és a corn flakes-es rántott csirke mellet.
Én baconos-aszalt paradicsomos sajttal besütött karajt kértem ,burgonyával
Nagyon ízletes volt ,annyira hogy máskor is megyünk mivel közel is van:)15km
Pincérek nagyon kedvesek figyelmesek (fiatal lányok voltak).Tisztaság van és igényes minden,kényelmes műbőr székek(szeretem)A konyha gyors és pörgös volt ahogy figyeltem senki nem várt órákat semmire.Igy kell ezt csinálni kérem:)

Vendéglő a Négy Remetéhez további értékelései

2019.07.18családjával
Már többször jártunk az étteremben, most is egy szülinapot jöttünk ünnepelni a családommal. Szép időnk volt, egy kinti asztalt kaptunk, tetszetősen feldíszítve. Nagyon vegyesen kértünk ételeket, kezdve a levesekkel. Személy szerint egy hagymalevest kértem, nagyon finom volt, jó sok sajttal....
2019.05.20egyedül
Mesés környezetben fekvő retró hangulatú vendéglő, közvetlenül a Majki-tó partján, a teraszról szép panoráma a tóra és a környező buja, zöld vidékre. A vendéglő melletti gyalogút vezet a Kamalduli remeteség bejáratához, így a látogatók többsége onnan érkezik az étterembe a kulturális programot...
2018.05.09a párjával
Április végén jártunk ismét itt. Fantasztikusan jó idő volt,jól éreztük magunkat. Telt ház volt ez kissé lassította a kiszolgálást, de ráértünk. Motorosok és más vendégeket is láttam csalódottan elmenni. Javaslom, hogy aki ide tervezi a kirándulást a kastélyba, bányászati múzeumba vagy...