ebéd unokával

Szúnyogszigeti Halászcsárda PákozdSzúnyogszigeti Halászcsárda Pákozd a térképen

2019. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. július 26.
Sajnos a honlapon nyitásnak 10 óra van megadva minden napra. Ezért mentünk a korábbi hajóval Agárdról, hogy időben visszatérjünk. A pincérhölgy közölte, hogy 12-kor nyitnak, de nagyon udvarias volt és foglalt nekünk asztalt. Kis gyerekkel nehezen telt az idő, visszamentünk 12 órára és akkor már több asztalnál is ültek, ezek szerint korábban nyitottak. Sajnos üdítőt csak 3-4 decitől árulnak, ami kis gyereknek sok. Halászlevet választottunk vegyes halászléből. A halászlét én sósnak éreztem, viszont sűrű és rengeteg halat adtak. A kenyér nagyon ízletes volt.
Szúnyogszigeti Halászcsárda Pákozd - Étel/ital

Szúnyogszigeti Halászcsárda további értékelései

2023.05.21a párjával
Emlékeztem rá és jó emlékeim voltak róla. A doni emlékművet jöttem megnézni, de aztán nagyon ideje volt már enni is valamit, aztán volt, hogy nagyon jót ebédeltem itt régen, máskor meg, többször is, zárva volt. Ma teljes üzemen működött. Tele volt autóval a parkoló, még úgy ebéd és vacsora között...
2022.10.02családjával
Szeptember végén, egy hétvégén találtuk ezt az éttermet teljesen véletlenül egy kirándulásunk alkalmával. Mivel elég sokan voltak igy próbáltam a kiszolgáló lány segítségét kérni esetleges későbbi asztalfoglalás ügyében. Ha most azt mondom, hogy konkrétan paraszt volt, tulajdonképpen még...
2021.09.27a párjával
Fél három körül érkeztünk a csárdához, így kevés vendég volt. Hamar jött a pincér, bort és házi limonádét választottunk. Utána két vegyes halból készült halászlét kértünk. Perceken belül megkaptuk. Kinézete is jó volt, de ahogy ettük nagyon ízlett. Jó, sűrű leve, szinte teljesen szálkamentes...