Retro feeling

Tölgyfa Vendéglő & Panzió PálházaTölgyfa Vendéglő & Panzió Pálháza a térképen

2016. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. április 4.
Nagyon kedves a kiszolgálás. Az étlapon olyan ételek vannak, mintha iskolai menza lenne. Ez számunkra pozitívum, nekünk nagyon tetszett. Gyerekkorunk ízei... Ebédeltünk és reggeliztünk is náluk. Az adagok hatalmasak, az árak kedvezőek. A környéken nem sok vendéglátóegység van, így nagyon örültünk, hogy már korán nyitva vannak és reggelit is készítenek.

Tölgyfa Vendéglő & Panzió további értékelései

2023.06.23a párjával
Véletlenszerűen tértünk be ebbe az étterembe. A Zempléni-hegység szép tájait jártuk, éppen ebédidőben jártunk Pálházán. Kerestem a neten étkezési lehetőséget, így találtam a Tölgyfa Vendéglőre. Nem volt tömeg, nagyon gyorsan kiszolgált a kedves, barátságos fiatalember. A szezonhoz igazodó bodzás...
2021.08.18csoporttal
Ebédelni tértünk be baráti társasággal. Tágas saját parkoló. Hangulatos étterem, gyereksarokkal. Az étlap nagyon ötletes. Napi menü is van, de mi étlapról választottunk. A húslevesben tényleg húsdarabok, a húsgombóclevesben finom gombócok, mindkettő nagyon ízletes. 2 személyes tálakat rendeltünk,...
2020.10.24a párjával
Barátunkkal túráztunk a környéken így ide tértünk be étkezni. Itt reggelizni is lehet, menüt is főznek, de mi inkább az étlapról választottunk. Az étlap kinézete ötletes, illik a helyhez. A csontleves nagyon jó volt, a borsóleves sűrű, tartalmas. Miután a Zemplénben jártunk, így dukált a Zempléni...