pici csalódás ...

Sáfránkert Vendéglő PaloznakSáfránkert Vendéglő Paloznak a térképen

2017. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. július 3.
Régi cél volt az étterem de picit csalódás volt a hely....kiszolgálás az jó levesek kimondottan finomak és kreatívak ....sajnos a főételek már nem igazán hozzák a hely színvonalát ....minden grillezett ami picit egy síkúvá teszi a főétel fogalmát......picit kreatívabb ételt várna az ember és nem több de változatosabb kínálatot ..desszertet nem tudtunk enni mert már nem fért belénk semmi tehát nem az ételek mennyiségével van igazán a baj ......

Sáfránkert Vendéglő további értékelései

2021.01.01barátokkal
A Sáfránkert étterem kiemelkedő, a fine dining irányában kacsingató hely Paloznakon. A beltér és a terasz csodás, vendégmarasztaló, a dizájn csillagos ötös. Aznap már leteszteltünk két helyet s még állt előttünk legalább egy, ezért csak két előételt meg egy desszertet ettünk. Ezek közül az...
2018.08.18gyerekekkel
A tavalyi nyár nem csak a Balatoni kempingezős nyaralásról szólt csak a családunknak, hanem egy gasztronómiai kirándulásról is. Egy kiadványból választottunk ki helyeket és igyekeztünk minél több étterembe eljutni. Az egyik ilyen „tivornya-túránk” Paloznakra vitt el minket. Mi azok...
2017.07.16barátokkal
Ha a vendéglő közepes lenne, akkor is érdemes lenne elutazni ide, mert Paloznak varázslatos. De a vendéglő se nem közepes, se nem átlagos. Teszik ezt úgy, hogyelőször alig találtuk meg: a nyolcvanas években épült bolt egyik felét fogllaták el. Belépve viszont nyoma sincs a kocka egyen és...