Jól megérdemelt ebéd a kirándulás után

Parádi kisvendéglő ParádParádi kisvendéglő Parád a térképen

2019. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. október 10.
Sástóról elmentünk kirándulni az Ilona-vízeséshez, hazafelé a túrában megéhezve itt álltunk meg egy késői ebédre. A vendéglő közvetlenül a főút mellett található, parkolni az út mentén lehet, saját kiépített parkolóhelyek nincsenek.
Egy parasztházat alakítottak át étteremmé, van némi rusztikus dekor, de nincs túltolva a magyaros modorosság. Piros kockás terítő az asztalokon, régi sparhelt, néhány régi népi használati tárgy.
Mivel szép idő volt, a teraszon, annak is az árnyékos részén foglaltunk helyet. Az étlap nem hosszú, de sok szimpatikus fogást láttunk rajta. Magyaros, fűszeres, tartalmas fogások, helyi ízekkel, helyi ételekkel, melyek közt a mátrai borzaska és a sztrapacska is kihagyhatatlan. Némi vadétel is akad. Levesek 1000 Ft körül, főételek 2500-3800 Ft között.
Pilsner Urquell sört csapolnak, egyebekben az italkínálat inkább kommersz. Az egri Demeter Pincészet borait kínálják (350 Ft/dl). Izgalmas háziszörpöket kóstoltunk: homoktövist, áfonyát, fenyőrügyet (300 Ft/2,5 dl).
Én kacsamell érméket ettem rozmaringos narancslekvárral és krumplipürével (2950 Ft), barátaim juhtúrós sztrapacskát marhapörkölttel, sörtésztában sült Bacsa szeletet rizzsel, tartárral, vegetáriánus barátnőm grillezett Camembert-t grill zöldségekkel.
Az adagok nem voltak túl nagyok, itt végig lehet enni 3 fogást is a nagyobb étkűeknek. A tányérok szép elrendezésűek, jó volt rájuk nézni. A húsok elkészítése nem volt tökéletes.
A konyha és a kiszolgálás is kissé lassú, kényelmes volt, pedig nem csúcsidőben érkeztünk.
Bankkártyával lehetett fizetni.
Összességében elégedettek voltunk, korrekt vendéglő.
Parádi kisvendéglő Parád - EgyébParádi kisvendéglő Parád - Étlap/itallapParádi kisvendéglő Parád - Étlap/itallapParádi kisvendéglő Parád - Étlap/itallapParádi kisvendéglő Parád - Étlap/itallapParádi kisvendéglő Parád - Étlap/itallapParádi kisvendéglő Parád - Étlap/itallapParádi kisvendéglő Parád - Étlap/itallapParádi kisvendéglő Parád - Étel/italParádi kisvendéglő Parád - Étel/italParádi kisvendéglő Parád - Étel/italParádi kisvendéglő Parád - Étel/italParádi kisvendéglő Parád - BelsőParádi kisvendéglő Parád - MosdóParádi kisvendéglő Parád - BelsőParádi kisvendéglő Parád - BelsőParádi kisvendéglő Parád - Étlap/itallapParádi kisvendéglő Parád - Étel/italParádi kisvendéglő Parád - EgyébParádi kisvendéglő Parád - BelsőParádi kisvendéglő Parád - EgyébParádi kisvendéglő Parád - BelsőParádi kisvendéglő Parád - Külső kép

Parádi kisvendéglő további értékelései

2024.04.20barátokkal
Barátaink az elmúlt években jártak ott és ajánlották. Most annyira nem voltunk elájulva a helytől. A kiszolgálás, tisztaság, megfelelő volt. Az ételek ízétől "nem voltunk elájulva". A sztrapacska, ami a térség jellegzetes étele, pl. nagyon közepesre sikeredett. A végső számlát kicsit soknak...
2022.09.03barátokkal
Parád és környékén kirándultunk. Egy olyan emberke aki sokszor megfordul Parádon ajánlotta a kisvendéglőt. Már lefutott az ebédidő, de szállingóztak az éhes emberek. Az udvari részen foglaltunk helyet. Kedves kis hölgy volt a kiszolgáló. Hamar meg is kaptuk a hideg alkoholmentes sörünket....
2022.04.30gyerekekkel
Mikor első alkalommal itt jártunk, nagyon finomat és bőségeset ettünk, nem volt kérdés, hogy ide jövünk ha erre járunk. Ma kicsit felemás érzéssel jöttünk el, az étel finom volt, nem szokványos, de semmi kiemelkedő, az adag mérete desszertre sarkall, mert azért nem túl nagy. A hangulat még a...