nagy csalodás

St. Hubertus Panzió és Étterem ParádsasvárSt. Hubertus Panzió és Étterem Parádsasvár a térképen

2014. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. július 25.
Sokszor jártunk itt lehet azt is mondani hogy minden évben.Mindig itt tartottunk a házassági év fordulónkat.Eddig nagyon meg voltunk elégedve mindennel.Ezért jártunk vissza.Jó volt a szállás az ellátás a személyzet.Ezért idén is úgy gondoltuk a 35 éves házassági év fordulónkat.A szobával a tisztasággal nem volt semmi baj azt a szobát kaptuk amit kértünk.De a reggelivel már gondok voltak.Négy napot voltunk Az első nap még úgy ahogy elment,de második napon minősithetetlen volt.Ez alatt azt értem hogy nem svédasztalos volt ha nem ketten két pici vajat és vagy egypár virslit vagy bundás kenyeret kérhettünk volna ivólé nem volt amikor a vendégek és mi is fel voltunk háborodva akkor az volt a válsz hogy kevesen vagyunk így nincs svédasztal az inni valót ha akarunk akkor hoznak.Ezután meg gondoljuk hogy még egyszer ide megyünk.

St. Hubertus Panzió és Étterem további értékelései

2021.10.26családjával
Júliusban több napot töltöttük a családdal Parádsasváron. Ezalatt két alkalommal ebédeltünk itt. Vendég nem sok volt a főszezon ellenére, megjegyzem a településen sem a kastély kivételével. A kiszolgálást két fiatal végezte, kisgyerekkel voltunk segítőkészen álltak hozzánk ( kisszék, szakállka,...
2021.09.07a párjával
Még mindig Mátrafüreden vagyunk,kirándulunk a környékre. Megnézzük Parádfürdőt és P.sasvárt is,az ittjártam.hu olvasói vélemények alapján a St.Hubertus panziót néztük ki ebéd elkövetése céljából. Jó vélemények jó étlap. Az ajtón egy zárva tábla van. Vége lenne a szezonnak,vagy megszünt az...
2020.11.06családjával
Parádsasvári kirándulásuk során fotózgatva megtetszett az épület, s gondoltuk, belül is megnézzük, miután az étlapot böngészve kedvet kaptunk egy-egy adag tárkonyos vadragu levesre. Nagyon finom volt, igaz nem nagy adag, de nem is kívántunk már mást.Hangulatos,a nevéhez illő az enteriőr....