Kellemes hely

Aranykacsa Étterem - Dakk Club PécsAranykacsa Étterem - Dakk Club Pécs a térképen

2016. januárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. január 10.
Pótszilveszteri Salsa estre érkeztünk párommal és barátokkal. A fogadtatás kedves, figyelmes. Az ételekre nem kellett sokat várni, nagyon tetszett hogy a steak burgonya friss volt és nem fagyasztott termék. A tarja steakhez felszolgált gombás mártás is ízlett, a hús omlós volt, egy picit a fűszerezése elenyésző volt a köret és a mártáshoz képest, de ezt feledtette az összkép és a teljes ízvilág! Amit egy picit sérelmeztem, hogy a mulatság hevében többször megszomjaztunk és nem mindig vágytunk üdítőkre, ezért kétszer kértünk egy pohár (kb1,5dl) csapvizet amiért második alkalommal fizetni kellett! Drágább volt mint az itallapon feltüntetett szódavíz! Ettől az apró "malőrtől" eltekintve jó szívvel gondolunk az étteremre és másoknak is ajánljuk! Szívesen betérünk máskor is. Köszönjük szépen!

Aranykacsa Étterem - Dakk Club további értékelései

2022.03.17családjával
Ebéd időben mentünk. Üres volt az étterem. Az utcára kitett táblán gyümölcs levest írtak. De porból készült, ehetetlen leves volt. A rántott borda szelet valamiért mustáros volt. Holott az étlapra nem az volt írva, hogy mustáros rántott borda szelet. Valószínűleg nem volt már friss a hús....
2019.08.25a párjával
Itt jártunk 2019 augusztus elején. Egy kellemes, nyugodt éttermet kerestünk. Esti sétálásra indulva Pécs felfedezése alkalmából vacsorára tértünk be. A felszolgálás kedves, gyors volt. Tisztaság mindenütt. Az ételek nagyon finomak voltak. Kellemes időt töltöttünk a férjemmel itt. Jól lakva...
2019.02.03a párjával
A városban sétálgatva fedeztük fel azt a táblát, amelyen az állt, hogy az Aranykacsában minden főétel mellé egy dl forralt bort kapnak a vendégek. Kedvet kaptunk hozzá, így szombat délután egy kellemes vacsorát fogyasztottunk el ott. Isteni finom a tárkonyos leves, illetve a kacsadürüm is....