Menüzni tértünk be

Aranykacsa Étterem - Dakk Club PécsAranykacsa Étterem - Dakk Club Pécs a térképen

Kiváló 2017. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. június 20.
Sétánk során vettük észre az éttermet. Csábított az utcára kihelyezett tábla, amivel színes krétával volt felsorolva a napi menü. Elnyerte tetszésünket, így beültünk. Udvarias kiszolgálás, tisztaság. Finom volt az ebéd. Nagyon finom volt a levesük (zöldségkrém-, és gyümölcsleves) Elégedetten és jóllakottan távoztunk.

Aranykacsa Étterem - Dakk Club további értékelései

2022.03.17családjával
Ebéd időben mentünk. Üres volt az étterem. Az utcára kitett táblán gyümölcs levest írtak. De porból készült, ehetetlen leves volt. A rántott borda szelet valamiért mustáros volt. Holott az étlapra nem az volt írva, hogy mustáros rántott borda szelet. Valószínűleg nem volt már friss a hús....
2019.08.25a párjával
Itt jártunk 2019 augusztus elején. Egy kellemes, nyugodt éttermet kerestünk. Esti sétálásra indulva Pécs felfedezése alkalmából vacsorára tértünk be. A felszolgálás kedves, gyors volt. Tisztaság mindenütt. Az ételek nagyon finomak voltak. Kellemes időt töltöttünk a férjemmel itt. Jól lakva...
2019.02.03a párjával
A városban sétálgatva fedeztük fel azt a táblát, amelyen az állt, hogy az Aranykacsában minden főétel mellé egy dl forralt bort kapnak a vendégek. Kedvet kaptunk hozzá, így szombat délután egy kellemes vacsorát fogyasztottunk el ott. Isteni finom a tárkonyos leves, illetve a kacsadürüm is....