Visszavágytunk, visszamentünk

Bohemia Sörkonyha PécsBohemia Sörkonyha Pécs a térképen

Kiváló 2016. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 30.
Egy hónappal ezelőtt voltunk a Bohemia Sörkonyhában. Akkor olyan jól sikerült a látogatás, hogy pécsi tartozkodásunk idején szinte minden nap ott vacsoráztunk. Röpke egy hónap múltával ismét visszamentünk, most már vittük a család többi részét is. A színvonal minden tekintetben változatlan (hála az égnek), úgy tűnik a több mint 200 km ellenére időnként le kell ugranunk Pécsre, ellenőrizni, hogy nem romlott-e a minőség :)

Bohemia Sörkonyha további értékelései

2020.06.02a párjával
Messziről érkeztünk ide az étteremben,nagy várakozással vártuk az esti vacsorát,számomra kicsit furcsa hely volt hangosak voltak a vendégek,szinte nem lehetett beszélgetni,a kiszolgálás visszonylag gyors volt,az étel sajnos hideg volt elhűlt ,nem tudtam elfogyasztani.Férjemnek ízlet ezért bisztos...
2016.08.09a párjával
Vasárnap próbáltunk egy kis hangulatos éttermet keresni, mert Pécsett elég kevés hely van nyitva. Elsétáltunk az étterem előtt, de még nem volt nyitva.Benézve a kerthelyiségbe nem fogott meg bennünket. Szerencsére az egyik presszóban egy pár ajánlotta, hogy ebédeljünk itt, ők is ide tartanak ők...
2015.11.24barátokkal
Életem egyik legcsodásabb hamburgerét ettem itt! A zsemle, a hús, a hús belsejébe sütött olvadós sajt, a zölségek, a sültkrumpli, a lilakáposzta saláta, minden tökéletes volt! Biztos, hogy rendszeresen vissza fogok ide járni, és nem csak a többi hamburgerüket kipróbálni, hanem az ínycsiklandozó...