Jó kis kocsma - vagy ahogy manaság mondják, bár

Cooltour Café Pécs PécsCooltour Café Pécs Pécs a térképen

2016. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. május 26.
A Cooltourba beengedtek pár perccel nyitás előtt, ezt nagyon értékeltük, különösen azok után, hogy a Nappali bárból meg eltanácsoltak. Amikor a pultos kislány zenét tett s kérdeztem, hogy bele lehet-e szólni, határozott nem volt a válasz. Tudomásul vettük, pedig csak mi voltunk az üzletben. A kínálatban szerepel pár izgalmas bor, melyek komolyabb pohárminőséget érdemelnének, mint az a vastag falú szörnyűség, amiben a borokat megkaptuk. Tartanak például Malatinszky biobort 200 forintért, decijét, ami igen jó vásár. Ittunk Bakonyi Pétertől egy rosét, ugyanettől a pincészettől egy olaszrizlinget, iható, nem túl izgalmas tétel volt mindkettő. Dizájn rokonszenves, egyedi, fő motívum a bakelitlemez.
Cooltour Café Pécs Pécs - Külső képCooltour Café Pécs Pécs - BelsőCooltour Café Pécs Pécs - BelsőCooltour Café Pécs Pécs - BelsőCooltour Café Pécs Pécs - Külső képCooltour Café Pécs Pécs - Külső képCooltour Café Pécs Pécs - Étlap/itallapCooltour Café Pécs Pécs - Étel/italCooltour Café Pécs Pécs - EgyébCooltour Café Pécs Pécs - BelsőCooltour Café Pécs Pécs - BelsőCooltour Café Pécs Pécs - BelsőCooltour Café Pécs Pécs - BelsőCooltour Café Pécs Pécs - BelsőCooltour Café Pécs Pécs - EgyébCooltour Café Pécs Pécs - BelsőCooltour Café Pécs Pécs - Külső kép

Cooltour Café Pécs további értékelései

2022.08.19családjával
Pécs a romkocsmáiról híres, ám a Cooltour mégis kitűnik közülük. A Király utca a város egyik legdrágább helye, ha valaki itt szeretne italozni, akkor bátran ajánlom. A régi bútorok remek romkocsma hangulatot teremtenek és az árak sem vészesek.
2022.02.15a párjával
Nászutunkat Baranya megyében töltöttük, egyik pécsi sétánk során fedeztük fel ezt a helyet férjemmel. Nagyon barátságos, színes, vidám romkocsma szerű hely. Mi a belső kerthelyiségben foglaltunk helyet. Kávéztunk és koktélt fogyasztottunk. Ár-érték arányban egész jó. A kávé mennyei volt. Főleg...
2019.07.13egyedül
A Cooltour nevű helyre ismét bementem a Király utcában, őszintén szólva el is felejtettem, hogy jártam már ott három évvel korábban. Időközben meglátogattam a szegedi egységet is, ez adta valójában az apropót. Annak nagyon szerettem a dizájnját. Ez is tetszett, de amaz mintha átütőbb lenne. A...