Nagy csalódás

Éger-völgyi Teca Mama Kisvendéglője PécsÉger-völgyi Teca Mama Kisvendéglője Pécs a térképen

Gyenge 2014. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 5.
Teljesítménytúrák céljaként többször szolgált a hely, a viszonylag kellemes emlékek miatt esett erre a választás.
Csak azért nem adok "szörnyű" minősítést, mert a tulajdonos nagyon igyekezett. Július végén, egyik vasárnap bejelentkeztünk, hogy öten ebédelnénk. Mondták, hogy jó, de pontosan délre érkezzünk, mert fél 1-re jön egy csoport (szemem előtt 30-40 ember képe jelent meg). Délre oda is értünk-teljesen üres vendéglő fogadott. A főnökasszony-pincér-szakács multifunkciós hölgy láthatóan nagyon ideges volt, és csak kapkodta a fejét, kb. azt nem mondta, hogy mi a túrót keresünk mi itt, amikor neki dolga lenne. A család apraja-nagyja segítségével azért lassan megkaptuk az ételeinket. A leves elment a mosogatószer szagot leszámítva, de a második minden darabja olajban tocsogott, a rántott halon pedig 3x vastagabb bunda volt, mint a hús.
Fél 1-kor megérkezett a "csoport" akik voltak kb. 8-an, így velünk együtt összesen 14-en voltunk a kb. 50 fős "étteremben".
Én nem tudom, hogy mi lehet ennél "főszezonabb" egy étterem számára, de ha két asztalnyi vendéget nem tudnak zökkenőmentesen JÓ KEDÉLLYEL kiszolgálni, akkor talán el kellene gondolkodni rajta, hogy az "étterem" minősítés erős túlzás. A WC no comment, gusztustalan.
Ha valaki ismeretlenül megy oda, akkor egy kocsmára számítson némi étel felszolgálással. Véleményem szerint rengeteget lehetett volna kompenzálni megfelelő, emberi hozzáállással, kedvességgel.
Sajnálom, de nagyon nem ajánlom.
Tisztaság:Szörnyű
A szálláshelyet ekkor még nem a jelenlegi üzemeltető működtette.

Éger-völgyi Teca Mama Kisvendéglője további értékelései

2024.04.20a párjával
Égervölgyi túra kiinduló pontján van az étterem, és milyen jó, hogy van. A fáradt vándor be tud térni egy ebédre. A hely nagyon hangulatos. Egy igazán kedves családi vállakozás. Ízletes, házias étlek. Kedves , gyors kiszolgálás. Nem véletlen, folyamatosan jönnek a vendégek. Akkora adag levest...
2021.05.09gyerekekkel
A kiszolgálás nagyon kedves, az italokat nagyon gyorsan kaptuk, a frissensült főételekre kb. 25 percet vártunk. A rizs kritikán aluli, össze volt állva. A cigánypecsenye, egy előre pácolt fokhagymás hús volt, de nem volt rossz. A számlát nem igazán akarták kihozni, ezért unkáb bementem fizetni....
2020.10.04családjával
Hossza várakozás után egyszerre adtuk le az ital és az étel rendelésünket. Újabb hosszadalmas idő, majd jött a leves, ital még mindig sehol. Leves átlagos. A főétel volt az igazi csalódás. A frissen sültre jobban illet a másnapos titulus. A hús még csak-csak, de a steak burgonya és a rántott...