Szuper volt!!

Elefántos Étterem & Pizzéria PécsElefántos Étterem & Pizzéria Pécs a térképen

Kiváló 2016. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 18.
Épp az esti csúcs előtt érkeztünk. Így a rendelésfelvétel gyorsan ment. A pizzák is gyorsan érkeztek. A saláta nagyon finomra sikerült. Nem volt gond, hogy a saláta után a desszertet is két kanállal kértük. Isteni vacsora, szuper kiszolgálás. Köszönjük!
Kár, hogy a hideg időben kicsi a rendelkezésre álló hely...
ui: a számlát a bor dobta meg kissé - de megérte!

Elefántos Étterem & Pizzéria további értékelései

2023.06.30a párjával
Második eténken sétáltunk a városban és ekkor láttuk meg az All'Elefanten éttermet és gondoltuk kipróbáljuk.Már kívülről is szimpatikusnak találtuk és belül sem csalódtunk.Kellemes hangulat fogadott bennünket odabenn.Kedvesen egy szabad asztalhoz kisértek bennünket és felvették a rendelést....
2021.12.08a párjával
Pécsi látogatásunk során két alkalommal tértünk be ebbe a vendéglőbe. Az első nap a kora délutáni órákban érkeztünk.A felszolgáló rögtön odajött hozzánk és közölte, hogy pizzán kívül nem tud semmi mást hozni. Mivel sok száz kilométert utaztunk és nagyon éhesek voltunk, rábólintottunk. Míg ott...
2020.09.08a párjával
Vasárnap délutan rekkenő hőségbe tértünk be pizzázni ,ami nagyon jo ötlet volt ,mert épp kevesen voltak gyorsan kiszolgaltak minket az oriási jol arnyékolt teraszon .A kemencebe sült pizzat nagyon szeretjuk ezert is választottuk.Képet csatolok isteni volt.AZ ÉTLAP BŐSÉGES,halak,olasz tésztak...