Hatalmas adagok, finom ételek, pénztárcabarát.

Fiáker Étterem PécsFiáker Étterem Pécs a térképen

Kiváló 2017. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. július 25.
2017.07.22-én tértünk be a párommal egy kellemes vacsorára. Az előző értékelések alapján választottuk ezt a helyet és nem is csalódtunk. Bár mikor megérkeztünk szombat délután 6 óra volt és kongott az étterem az ürességtől, kissé meg is ilyedtünk hiszen ha egy étterem üres az nem sok jót sugall:) Viszont hatalmasat tévedtünk pozitiv értelemben, az ételek kb 20 percel a rendelés után érkeztek és nagyon finomak voltak, frissen sült ételek, nem az a 3 szor újramelegitett stilusban felszolgált kaják ami sok helyen megszokott. Nagyon izletes volt minden és mind ezt 5000 forintból kihoztuk 2 személyre itallal salátával, az adagok rettenetessen nagyok, nem is birtuk megenni csak a felét, itt megjegyezném hogy a feleségemmel mániákus zabálók vagyunk, mindég attól félünk hogy éhen halunk, hát itt nem kellett:) Egyszóval ajánlom mindenkinek aki éhes és nem szeretne egy vagyont költeni miniatűr 20 grammos kajákra, annak itt a helye, Ár/érték arányban verhetetlen. Mindenkinek kikell próbálnia az életben legalább egyszer:)

Fiáker Étterem további értékelései

2021.12.08a párjával
Egy gulyáslevesre ugrottunk be párommal az étterembe.a LEVES MEGFELELŐ HŐFOKKAL RENDELKEZETT, DE AZ ÍZÉN LEHETETT ÉREZNI, HOGY ÖSSZEDOBOTT LEVES VOLT. Valószínüleg rosszul választottunk , mert a többi vendégtársasunknak nagyon ínycsiklandó tálakat rendeltek. Nem volt rossz,megettük, de többet...
2019.08.26egyedül
Az itteni értékelések alapján jobbat vártam. Ugyan rendben volt itt minden: az árak, a kiszolgálás, a tisztaság, "csak" az ételek voltak átlagosak. A zellerkrém leves és a második fogás, sertéssült színes bors mártással, rizi-bizivel elfogadható minőség volt ugyan, de nem volt egy nagy szám. Kap...
2018.03.19a párjával
Az ittártam.hu értékelése alapján döntöttem, hogy a város nézést itt fogjuk meg szakítani dél körül. Kicsit hideg volt kint a szabadban, jól esett volna egy kis melegség, de sajnos nem volt. A hangulatot a hűvös befolyásolta. Talán a nyári forróságban minden más lett volna.