Gyönyörű panoráma

Kilátó Étterem PécsKilátó Étterem Pécs a térképen

2015. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. szeptember 2.
Az étterem különlegességét a gyönyörű kilátás adja Pécsre. Bár ahhoz, hogy az ember feljusson, ki kell fizetni a TV-torony belépőjét, viszont ezt az összeget az ételek áraiban honorálják. (egy teljes menü leves + főétel körettel, üdítővel, desszerttel 2600 Ft) Tehát a belépővel együtt kb. ugyanannyit fizetünk, mint ha a belvárosban ennénk.
Az ételek nagyon finomak, a pincérek kedvesek. Az ablakok nem a legtisztábbak, de azért a lényeg látszik :) mi nagyon jól éreztük magunkat.
Mindenképpen jó program egy kis kirándulással is összekötni, egyszer érdemes kipróbálni.

Kilátó Étterem további értékelései

2024.03.19gyerekekkel
A fiammal 1 napos kirándulásra lementünk Pécsre. Tv torony kilátását megcsodáltuk és utána az étterembe ebédelni szerettünk volna. 15 perc várakozás után feláltunk, mert 1 felszolgáló sem jött oda az asztalunkhoz. 3 felszolgáló is elment az asztalunk mellett, de egyik se kérdezte meg, hogy mit...
2022.08.25a párjával
Párommal mentünk vacsorázni az étterembe,ha lehet annak nevezni.Az ablako és az asztalok egyaránt koszosak voltak.Félórai várakozás után felálltunk és eljöttünk.A pincér többször elment mellettünk,de azt se mondta,hogy jónapot. Aszemélyzet arcára rá volt írva,(na már megint bejött valaki!!)...
2022.08.22a párjával
Nagyon csalódót voltam.Ennyire lepukkant,igénytelen helyre már nagyon régen sikerült betérnem.Az ott dolgozok közönye,felháborodása (hogy mert ez idejönni,már megint dolgoznom kéne) kézzel fogható volt. A szomszéd asztalnál az ifjú hölgy hangosan hallgatta a tuc-tuc zenéjét miközben a konyhás...