Jobb is lehetne...

Kilátó Étterem PécsKilátó Étterem Pécs a térképen

Gyenge 2018. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. július 23.
Vasarnap delutani programkent mentunk a pecsi tv tornyot megnezni. A toronyhoz erve a kornyek eleg lehangolonak tunt, de meg ez sem vette el a kedvunket, hogy megnezzuk Pecs egyik nevezetesseget. Az elhanyagolt elocsarnokban a liftre varakozva tudtuk meg a tobbi varakozotol ( mert kiirva sehol nem volt), hogy egy kulso epuletben kell jegyet valtani a torony latogatasahoz. A jegy 1100 Ft/felnott. A liftben egy csalad kerdezgette a liftes fiut, hogy mit tud a berlet lehetosegrol, mert a penztarostol nem kaptak semmi felvilagositast. Vegul a liftes fiu s ia weboldal bongeszesere buzditotta oket.
A lifttel megerkeztunk az etterem bejaratahoz, illetve balra fordulva, gyalog fel lehet menni par meter megtetele utan a kilatoba. Az egesz hely elhagyagoltan hat. Festest mar evek ota nem lattak a falak, se belul, de a kilato reszen sem. Viszont tobb helyen lathato csuf falfirka. Pedig milyen szep lenne, ha baratsagos kornyezetben tudna nezelodni az ember, foleg hogy nap mint nap sokan kivancsiak a gyonyoru kilatasra, ami valoban lenyugozo. De az egesz helynek olyan lepukkant szoc. real hatasa van. Kar erte!
A kilatoban tett latogatas utan az etteremhez vettuk az iranyt egy kis suti elfogyasanak remenyeben. Mert a foldszinten, a liftes elocsarnokban az etelekrol es sutikrol van kepes ismerteto. Tehat elozoleg mar tudtuk, hogy milyen sutik kaphatok. Sajnos a nagy ablakok, amelyek a kilatast hivatottak szolgalni, homalyosak, koszosak. Annal az asztalnal, ahol mi ultunk a szalagfuggony be is volt huzva es amikor mi probaltuk elhuzni, a pincer kozolte, hogy nem mukodik. Apropo pincer! Bar van tobb pincer is az etteremben, mi ott ultunk es varakoztunk egy jo darabig, hogy valaki odajojjon. Kozben a masik asztalhoz megerkezett egy tobbtagu tarsasag es a pincer o hozzajuk ment eloszor, nem a mi asztalunkhoz. Amikor a baratnom odaszolt, hogy mi voltunk itt eloszor, nem is reagalt ra. Vegul megtortent a rendeles. A parom somloi galuskat rendelt, bar ne tette volna, mert galuskanak ugyan galuska volt, de koszono viszonyban sem volt a somloival. Az en fagylat kelyhem elfogadhato volt, a baratnom pedig csak kavet es asvanyvizet kert. Az arakat a setalo utcai cukraszdakehoz hasonlitanam. Fizeteskor szova tettuk, hogy a ferfi wc-ben szoszerint allt a pisi a padlon. Ez mind latvanyban, mind szagban igen gusztustalan volt. A pincer elmondta, hogy tudjak, mar tobben is szova tettek, de nekik nincs idejuk a sok vendeg miatt rendbe tenni, amugy meg nincs kapacitasuk!!!! hogy takaritot alkalmazzanak. Kerdeskent merul fel bennem, hogyha ennyien megfordulnak naponta,hogy nem tudnak kigazdalkodni egy takaritot? Illetve, ha tobben szova teszik, miert nem csinalnak valamit? Itt mar nemcsak a pincerek, de a vezetoseg felelossege is felmerul.
Osszegzeskeppen elmondhatom, hogy a kellemes delutan csak a gyonyoru kilatasnak es a kellemes barati tarsasagnak volt betudhato, nem a helynek. Aminek olyan "lehuzos" hangulata van, mind penzben, mind hangulatban es csak es kizarolag a kilatas miatt ajanlom masoknak is megnezni. Ismetelni tudom csak magamat, kar erte!
Tisztaság:Szörnyű

Kilátó Étterem további értékelései

2024.03.19gyerekekkel
A fiammal 1 napos kirándulásra lementünk Pécsre. Tv torony kilátását megcsodáltuk és utána az étterembe ebédelni szerettünk volna. 15 perc várakozás után feláltunk, mert 1 felszolgáló sem jött oda az asztalunkhoz. 3 felszolgáló is elment az asztalunk mellett, de egyik se kérdezte meg, hogy mit...
2022.08.25a párjával
Párommal mentünk vacsorázni az étterembe,ha lehet annak nevezni.Az ablako és az asztalok egyaránt koszosak voltak.Félórai várakozás után felálltunk és eljöttünk.A pincér többször elment mellettünk,de azt se mondta,hogy jónapot. Aszemélyzet arcára rá volt írva,(na már megint bejött valaki!!)...
2022.08.22a párjával
Nagyon csalódót voltam.Ennyire lepukkant,igénytelen helyre már nagyon régen sikerült betérnem.Az ott dolgozok közönye,felháborodása (hogy mert ez idejönni,már megint dolgoznom kéne) kézzel fogható volt. A szomszéd asztalnál az ifjú hölgy hangosan hallgatta a tuc-tuc zenéjét miközben a konyhás...