Csillagos ötös!

Király21 Beerhouse & Grill PécsKirály21 Beerhouse & Grill Pécs a térképen

Kiváló 2017. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. május 14.
Őszintén szólva nem ez volt az a hely, ahová be szerettünk volna ülni, viszont utólag nagyon örültünk, hogy mégis ide tértünk be!
Steak-et rendeltünk, a köretet illetően pedig nagyon készségesen álltak hozzánk, ugyanis röviddel a rendelésfelvételt követően eszméltünk rá, hogy salátát szeretnénk enni a hús mellé, a steakburgonya helyett. Nem csináltak problémát a figyelmetlenségünkből, ízletes zöldségágyat tálaltak a hús mellé.
Remek környezetben kóstoltunk bele kisebb-nagyobb aggodalmakkal a rare steak-be, hiszen előtte szereztünk már negatív élményeket ezen a téren más vendéglátóhelyeken.
Örömmel konsatáltuk, hogy minden téren nagyszerű főételt fogyaszthatunk egy madárcsicsergéssel, napfénnyel teli délutánon kényelmesen hátradőlve, elveszve a finomságokban!
Ha legközelebb erre járunk, biztosan betérünk majd! :)

Király21 Beerhouse & Grill további értékelései

2023.08.22barátokkal
Ebédelni tértünk be az étterembe, a hangulatos teraszon ültünk le. Az ételeek-italok hamar felszolgálásra kerültek, és minden finom volt. A személyzet kedves, udvarias, gyors. Egy napi ebédhez tökéletesen megfelelt, mindennel elégedettek voltunk.
2021.08.19gyerekekkel
Nekünk várakozáson aluli volt ez az étterem. Körülnéztünk nyaralásunk elején, hol vacsorázhatunk finomat, kellemes környezetben. Hangulata valóban jó az étteremnek, de az étel nem ízlett, nem tetszett. A magunknak választott elment, közepes semmi extra, de a gyerek vacsorája katasztrófa volt....
2020.02.09a párjával
Korábban már többször jártunk itt, mindig ízletes és kiválóan elkészített ételt szolgáltak fel, azonban ezen alkalommal rendkívül csalódottan távoztam. Filet steak-et rendeltem, zöldbors mártással és burgonyapürével, feleségem Santa Fe salátát választott. Az ételekre 45 percet vártunk, tudtuk,...