madzagon vezetve

Király21 Beerhouse & Grill PécsKirály21 Beerhouse & Grill Pécs a térképen

Kiváló 2019. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. október 21.
Nem ide készültünk. Mintha csak kötélen húztak volna, úgy mentünk egy szombat 12 körül még zárva tartó hely elől a K21 teraszára.
Egyszerű paradicsomos tészta ebédem volt frissen csapra vert hordóból nyert sörrel. Na, az ilyen után nem kíváncsi az ember, mi van a sarkon túl. Egyértelmű volt, hogy a vacsora is itt lesz.
Gazdag az ételválaszték, nagyon kedves és nem tolakodó a kiszolgálás, zseniális a Séf Úr és kuktája, kuktái.
Minden nagyon finom volt, amit ettünk. Nem jól sikerült házikoszt, annál sokkal több. A kacsacombot krumpligombóccal és almás párolt káposztával a háziasszony így nem készíti el! A brownie kívül ropog, belül krémes, forró. Rajta nagy adag vanília fagyi tejszínhabbal csokiszósz díszítéssel. Semmi túllihegés, tányérra rajzolás. Minden annak látszott, ami. A fenséges töltött borjú rukkolával, a 72 órát kovászolt pizzatészta, ami nem fújt föl, a jól sikerült ragu leves.
EMBEREK, IDE GYORSAN, EZ CSÚCS!

Király21 Beerhouse & Grill további értékelései

2023.08.22barátokkal
Ebédelni tértünk be az étterembe, a hangulatos teraszon ültünk le. Az ételeek-italok hamar felszolgálásra kerültek, és minden finom volt. A személyzet kedves, udvarias, gyors. Egy napi ebédhez tökéletesen megfelelt, mindennel elégedettek voltunk.
2021.08.19gyerekekkel
Nekünk várakozáson aluli volt ez az étterem. Körülnéztünk nyaralásunk elején, hol vacsorázhatunk finomat, kellemes környezetben. Hangulata valóban jó az étteremnek, de az étel nem ízlett, nem tetszett. A magunknak választott elment, közepes semmi extra, de a gyerek vacsorája katasztrófa volt....
2020.02.09a párjával
Korábban már többször jártunk itt, mindig ízletes és kiválóan elkészített ételt szolgáltak fel, azonban ezen alkalommal rendkívül csalódottan távoztam. Filet steak-et rendeltem, zöldbors mártással és burgonyapürével, feleségem Santa Fe salátát választott. Az ételekre 45 percet vártunk, tudtuk,...