K21

Király21 Beerhouse & Grill PécsKirály21 Beerhouse & Grill Pécs a térképen

Gyenge 2020. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. február 9.
Korábban már többször jártunk itt, mindig ízletes és kiválóan elkészített ételt szolgáltak fel, azonban ezen alkalommal rendkívül csalódottan távoztam.
Filet steak-et rendeltem, zöldbors mártással és burgonyapürével, feleségem Santa Fe salátát választott.
Az ételekre 45 percet vártunk, tudtuk, hogy a megszokott minőség minden várakozást megér, de kicsit furcsa volt ez a hosszú várakozás.
A Santa Fe saláta ízletes, finom volt, de hideg, mintha a hűtőből vették volna ki , azonban a steak egy förtelem.
A burgonyapüré jéghideg, a steak majdnem hideg volt. Nem volt kellően pihentetve, mikor vágtam egy szeletet rögtön láttam, hogy nagy baj van. Semmi íze nem volt a húsnak.
A mártás is hideg volt és szintén íztelen.
A kiszolgálás kifogástalan, az adagok mennyisége megfelelő volt.
Bízom benne, hogy csak egy rossz napot fogtunk ki, de jó ideig még várok a visszatéréssel, amíg ez a rossz emlék elfelejtődik.

Király21 Beerhouse & Grill további értékelései

2023.08.22barátokkal
Ebédelni tértünk be az étterembe, a hangulatos teraszon ültünk le. Az ételeek-italok hamar felszolgálásra kerültek, és minden finom volt. A személyzet kedves, udvarias, gyors. Egy napi ebédhez tökéletesen megfelelt, mindennel elégedettek voltunk.
2021.08.19gyerekekkel
Nekünk várakozáson aluli volt ez az étterem. Körülnéztünk nyaralásunk elején, hol vacsorázhatunk finomat, kellemes környezetben. Hangulata valóban jó az étteremnek, de az étel nem ízlett, nem tetszett. A magunknak választott elment, közepes semmi extra, de a gyerek vacsorája katasztrófa volt....
2019.10.21családjával
Nem ide készültünk. Mintha csak kötélen húztak volna, úgy mentünk egy szombat 12 körül még zárva tartó hely elől a K21 teraszára. Egyszerű paradicsomos tészta ebédem volt frissen csapra vert hordóból nyert sörrel. Na, az ilyen után nem kíváncsi az ember, mi van a sarkon túl. Egyértelmű volt,...