Emberségből elégtelen

Laterum Konferencia & Wellness Hotel étterme PécsLaterum Konferencia & Wellness Hotel étterme Pécs a térképen

Szörnyű 2019. februárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. február 12.
Nem szoktam negatív kritikákat írni,de a ma történt eseményeket nem tudom szó nélkül hagyni. A mai napon a 4 hónapos kisfiammal csupán egy napi menüt szerettünk volna elvinni a babaúszást követően. Miután az egyik pincér hölgytől megérdeklődtem, hogy tudunk napi menüt elvitelre is kérni megálltunk a pultnál és vártunk a sorunkra (babahordozóban a kisfiam a kezembe, hátamon a pelenkázótáska, a táskám és egy utazótáska). Nem azt várom, hogy előbb kiszolgáljanak, mert kisbabával vagyok, de felháborítónak tartom, hogy az utánam jóval később érkező hölgyhöz előbb odamentek és felvették a rendelését. Miután az utánam érkező hölgy is elégedetten távozott az elviteles menüjével együtt én még mindig vártam pár percet, hátha végre valaki egyáltalán megkérdezi, hogy mit is szeretnénk. Hiába sétált el mellettünk körülbelül 5 pincér továbbra se jött oda hozzánk senki, így végül kisétáltunk az étteremből.

Laterum Konferencia & Wellness Hotel étterme további értékelései

2019.11.19a párjával
Egy laza délután kellemes vacsorával történő lezárására tértünk be a hotel éttermébe. Egyetlen vendég volt, a pincérek az italos pult előtt álltak, ahogy kell. Miután közöltük, hogy vacsorázni szeretnénk mondták, hogy válasszunk asztalt, nem tudtunk. Minden asztalterítő mocskos volt, nem...
2015.10.13családjával
Férjemnek az 55-dik születésnapja alkalmából mentünk ebédelni. Többször jártunk már itt, legtöbbször pozitív tapasztalatokkal. Asztalt foglaltam hét fő részére, egy kis teremben kaptunk külön helyet. Jó lett volna ez a terem, de az utcáról beeső éthordóban elvivő ebédért az emberek itt állnak...
2015.03.10barátokkal
Szállodai rendezvény kapcsán "kényelemből" helyben étkeztem ebben az étteremben és azon kaptam magam, hogy vissza-visszamegyek üdítő és kávé fogyasztására is. Így aztán fel kellett figyelnem arra, hogy milyen kellemes környezet és kiszolgálás, mely visszavonzza az embert.Később vacsora...