Speciális étrendet követőknek kihagyhatatlan Pécsen

LYR Speciality Coffee & Food 100% Vegan PécsLYR Speciality Coffee & Food 100% Vegan Pécs a térképen

Kiváló 2020. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 9.
Az idei szélsőséges időjárásban a nagyon hideg és esős időszak után alig vártuk, hogy kiüljünk egy teraszra a forróság ellenére. Pedig a kávézó belső kellemes tere is hívogatott minket. Gluténérzékeny táblálkozásnak megfelelő helyet kerestünk és nem is csalódtunk, pedig én nem figyelek az ilyenekre. Olyan különlegességeket ittunk-ettünk, mint pl. levendulás kávé, meg valami tiramisukrérm. Valami isteni Budha-tálat kértem céklafasírttal. A többire már nem emlékszem, de minden finom volt.
A kiszolgálás kedves, mindent elmondanak, ha az ember nem egy vegán guru.
LYR Speciality Coffee & Food 100% Vegan Pécs - Étel/italLYR Speciality Coffee & Food 100% Vegan Pécs - EgyébLYR Speciality Coffee & Food 100% Vegan Pécs - Külső kép

LYR Speciality Coffee & Food 100% Vegan további értékelései

2022.04.24barátokkal
Nekem kissé zsúfolt volt, mikor ott jártunk. A kiszolgálás jó lett volna, ha szegény hölgy nem kavarodik bele a sok vendégbe. Így kicsit hosszú volt a várakozás. Viszont az étel kárpótolt.
2020.10.21egyedül
A ragyogó őszi napsütésben igen csábítónak látszott kiülni a kis Jókai térre (ebéd után, a közeli Mátyás Király Vendéglő ragyogó mandulás pisztrángja után). Itt már csak egy kávét akartam kérni, de meglátni és megszeretni a citrom tortát, egy pillanat műve volt. Nem bántam meg, isteni finom és...
2019.07.17családjával
A Lyr Pécs egyik legszínvonalasabb kávézója, remek dizájn, izgalmas étel- és italválaszték. Kértünk egy desszertet, továbbá elvitelre két üveg sört a Karl nevű helyi mikrósörfőzdétől. Egyébként azzal hirdetik magukat, hogy 100% vegánok. Ez nem zavar addig, míg nem próbálnak engem is...