Finooom!

Rundó Étterem és Söröző PécsRundó Étterem és Söröző Pécs a térképen

Kiváló 2016. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 20.
Az ételeik nagyon finomak, ár-érték aránya kifizetődő. Fa tányérban kaptuk az ételt, amely még különlegesebbé tette a vacsorát. Van kerthelyisége, ami nyáron nagyon hangulatos. A kiszolgálás kiváló. Ilyen finom limonádét még sosem ittam. Bent, az étteremben ugyan nem voltunk, csak kint a kerthelyiségben, de maximálisan meg voltunk elégedve. Az utcáról nem igazán látszik, hogy egy étterem, de érdemes betérni, ha megéhezik az ember!

Rundó Étterem és Söröző további értékelései

2023.07.11családjával
Arra sétálva megnéztük a falon kifüggesztett étlapot. Másnap a családdal ide jöttünk vacsorázni, mivel a választék és az ár is vonzó volt. A kerthelyiségben ültünk le. Az étlapokat azonnal hozták, az italok is hamar érkeztek. Egy kétszemélyes tálat és két egyszemélyes adagot választottunk 6 főre...
2019.08.25a párjával
2019 augusztusában jártunk a párommal itt. A felszolgáló hölgyek nagyon kedvesek voltak. Vacsorára tértünk be, és ahogy helyet foglaltunk azt az ajánlatot kaptuk, hogy számítana e ha picit odébb foglalnánk helyet amit ki választottunk, mert az asztalunk mellet épp nagy csoportnak volt foglalva,...
2019.05.19egyedül
Leginkább ebédidőben, menü miatt látogatom az éttermet. A kiszolgálás ekkor is, a legnagyobb forgalomban is gyors és rendkívül kedves. Az ételek nagyon finomak. Sajnos a mennyiséggel általában épp, hogy csak jól lakok, így egy nagyobb étvágyú férfi nem valószínű, hogy jól lakna a menüs adaggal....