Nem túl lelkes hely

Arany Kakas Fogadó étterme PétervásáraArany Kakas Fogadó étterme Pétervására a térképen

Átlagos 2020. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. július 31.
Nevezzük inkább visszafogott élménynek. Éhesek voltunk, erre jártunk, ezt találtuk. Már Putnok óta tekergettem a nyakam, hogy hol egy étterem. Végül ezt dobta a gép. Udvaron lehet parkolni, bent egy szál vendég sem volt, csak mi, inkább a hűvösebbnek tűnő belső teret választottuk. Feleségem kért egy szénsavmentes ásványvizet, Csak nagyüveg van és az is langyos. Hmmm... kértem egy palócgulyást, az tényleg jó volt, valóban finom! Tartalmas, harmonikus. Kértem egy grillezett, vagy valami sült combot, krumplival, salátával, semmilyen volt. Ízetlen és unalmas. Soká hozták az ételt. Nagyon olcsó, a helyhez képest nagyon vacak szalvéta volt az asztalon. A zene meg egyenesen tolakodó volt, kellemetlen, hangos és ízléstelen És végig dőlt a hangszóróból, sajnos.
Arany Kakas Fogadó étterme Pétervására - BelsőArany Kakas Fogadó étterme Pétervására - BelsőArany Kakas Fogadó étterme Pétervására - BelsőArany Kakas Fogadó étterme Pétervására - BelsőArany Kakas Fogadó étterme Pétervására - Étel/italArany Kakas Fogadó étterme Pétervására - Étel/italArany Kakas Fogadó étterme Pétervására - Étel/ital

Arany Kakas Fogadó étterme további értékelései

2021.05.29a párjával
Hétvégi kirándulás... Ebéd helyszíne célzottan kiválasztva... Dicsért étterem re voltunk kíváncsiak- ismerősök által - , nem csalódtunk mi sem.. Minden kiváló volt.. Délben érkeztük, akkor még senki sem volt. Aztán kezdtek l jönni a vendégek.. Választásunk : májgaluska leves- bőségesen...
2021.05.25a párjával
Igaz, hogy ez étterem, de most csak rövid időre tértünk be, amíg a buszt vártuk. Szép a belső berendezése, kedves és udvarias a személyzet. Észrevettük a süteményes hűtőt és elcsábultunk. Hárman három félét választottunk és nagyon meg voltunk elégedve a frissességgel és az ízvilággal is. Sört és...
2017.07.23családjával
Nagyon finomak és bőségesek voltak az ételek. A kiszolgálás is rendben volt. Tiszta rendes kultúrált hely.