Mai csárdás

Csali Csárda PilisszentivánCsali Csárda Pilisszentiván a térképen

2022. februárban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2022. február 11.
Na, ez egy érdekes kaja lesz, gondoltam ma, itt aztán az egyestől az ötösig minden van az ittjartam.hu-n, egyenletesen! Nézzük a helyet! Solymár felől jövet könnyű megtalálni, az út mellett van. Nagy parkoló. Nem is csúnya hely, úgy ránézésre. Bent szívesen fogadtak, sok hely volt szabadon, választhattam bőven. Hangulatos részen ültem le. Jólesett ott leülni. Az étlap ígéretes, májgombóc levest választottam. Meghökkentően hamar ki is hozták. Kérés nélkül kaptam hozzá erőspaprikát. kellett is hozzá, a lé nem volt elég karakteres, elfért benne a belekevert plusz íz. A gombócra semmi panasz! A másodiknak hagymás bélszínt eszeltem ki, egyből hoztak is hozzá megfelelő másik kést, megkérdeztek, hogy alig, közepes, vagy nagyon átsült legyen. vártam és elfogadható idő után készen is lett. Újabban mindig úgy járok, hogy egy kazal hagymát kapok a hagymás rostélyoshoz, bélszínhez, mert nagyon látványos, a vendég úgy érzi, hihetetlen mennyiséget kapott, és egy fél órát szabályosan ásni kell, hogy hozzájuss a húshoz meg a körethez. Petrezselymes burgonyát kértem, azt is alá kaptam. A hagyma könnyű, nem tudod úgy enni a boglyát, hogy le ne hulljon a színültig pakolt tányérról a terítőre. ilyenkor szégyenkezve körbenéz az ember, hogy na, biztos úgy eszem, mint egy disznó, de a hús vonzott, tehát nyeltem,, nyeltem a kereskedelmi mennyiségű hagymát. Azután a munka jutalma, hogy meglett a hús, is, és nagyon jó íze volt, de addig már majdnem jól is laktam. Még órák múlva is halott sülthagymák kiabáltak ki a gyomromból. De amivel lehetett, megbirkóztam a hús is enyém lett mind. Nyilván borzalmasan szomjas lesz az ember egy ilyen gyakorlat után, szóval egyből két üveg almalevet kértem a biztonság kedvéért. A kiszolgálásra, figyelmeségre nem lehet panasz, a számlában nincs benne a szervizdíj, hát kifejeztem külön a hálámat, ahogy tudtam utólag, és tulajdonképpen megelégedve és jóllakottam távoztam.
Csali Csárda Pilisszentiván - Külső képCsali Csárda Pilisszentiván - Étlap/itallapCsali Csárda Pilisszentiván - MosdóCsali Csárda Pilisszentiván - MosdóCsali Csárda Pilisszentiván - Étel/italCsali Csárda Pilisszentiván - BelsőCsali Csárda Pilisszentiván - Étel/italCsali Csárda Pilisszentiván - BelsőCsali Csárda Pilisszentiván - BelsőCsali Csárda Pilisszentiván - BelsőCsali Csárda Pilisszentiván - Étlap/itallapCsali Csárda Pilisszentiván - Étlap/itallapCsali Csárda Pilisszentiván - Étlap/itallapCsali Csárda Pilisszentiván - Étlap/itallapCsali Csárda Pilisszentiván - BelsőCsali Csárda Pilisszentiván - BelsőCsali Csárda Pilisszentiván - BelsőCsali Csárda Pilisszentiván - Külső képCsali Csárda Pilisszentiván - Külső kép

Csali Csárda további értékelései

2024.03.03barátokkal
Már sokszor jártunk az étteremben. Soha nem csalódtunk. Ezért úgy döntöttünk egy családi ünnepet is ott tartunk. 15 vendéget hívtunk. Előre kimentem, mindent megbeszélni. A levest mindenki választhatta, a főételt négy személyes fatálakra kértem. A tortát én vittem. Egy órát vártunk a levesekre....
2023.05.02barátokkal
Hétvégi kirándulás során fedeztük fel , a remek elhelyezkedésű éttermet. Az első alkalommal is voltak gondok a kiszolgálással,grimaszolás, lemaradt tétel, illedelem stb, de összességében a jobb büfé minőségű és friss étellel a tó szélén lévő elhelyezkedés miatt megvoltunk elégedve, Ezért...
2022.12.25a párjával
Csali csárda vélemény Több éve visszük innen a karácsonyi, ünnepi ebédet. A halászlé és a halak a korábbi minőségűek voltak. Az eddigiekkel szemben az idén a töltött káposzta kritikán aluli minőségű volt. A töltelék sápadt fehér, ízetlen, a körítés káposzta paradicsomos káposztára hasonlító...