Éhesek maradtunk

Csali Csárda PilisszentivánCsali Csárda Pilisszentiván a térképen

Gyenge 2024. márciusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2024. március 3.
Már sokszor jártunk az étteremben. Soha nem csalódtunk. Ezért úgy döntöttünk egy családi ünnepet is ott tartunk. 15 vendéget hívtunk. Előre kimentem, mindent megbeszélni. A levest mindenki választhatta, a főételt négy személyes fatálakra kértem. A tortát én vittem. Egy órát vártunk a levesekre. Nyitás után érkeztünk. A fatálakon pedig csak kóstoló falatkákat találtunk, azt is nagyítóval. A szörnyű az volt , hogy a kétszemélyes tálak tartalmát osztották el háromfelé, négy főnek. Kínos. Csak dadogtunk. A személyzet renkívül udvarias volt. Segítettek mindenben. Mi a konyhafőnököt hibáztatjuk. Neki kell tudnia, hogy egy négyfős tálon mekkora adatnak kell lennie. Bárcsak mindenki külön rendelt volna, kisebb esély lett volna a csalásra!

Csali Csárda további értékelései

2023.05.02barátokkal
Hétvégi kirándulás során fedeztük fel , a remek elhelyezkedésű éttermet. Az első alkalommal is voltak gondok a kiszolgálással,grimaszolás, lemaradt tétel, illedelem stb, de összességében a jobb büfé minőségű és friss étellel a tó szélén lévő elhelyezkedés miatt megvoltunk elégedve, Ezért...
2022.12.25a párjával
Csali csárda vélemény Több éve visszük innen a karácsonyi, ünnepi ebédet. A halászlé és a halak a korábbi minőségűek voltak. Az eddigiekkel szemben az idén a töltött káposzta kritikán aluli minőségű volt. A töltelék sápadt fehér, ízetlen, a körítés káposzta paradicsomos káposztára hasonlító...
2022.11.05családjával
Születésnapot ünnepeltünk,halászlét kértem tésztával. Felvették a rendelést, majd megjelent a pincér a halászlével, láttam nincs mellette a tészta. Mondta a felszolgáló , nézzem meg a halászlében!!!! hátha benne van. Már ez gyanus volt-sehol nem keverik bele. Mondta rögtön hozza akkor. Majd egy...