Vikingek Pomázon

Viking Étterem PomázViking Étterem Pomáz a térképen

Átlagos 2015. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. július 12.
Szentendréről Budapest felé tartva tértünk be Pomázra. Végigmentünk a településen, amely falusias jellege ellenére már 2000-ben városi rangot kapott, és azt tapasztaltuk, hogy nem igazán bővelkedik vendéglátó helyekben. Végül a központban a főút mellett láttuk meg a Viking éttermet, amely előtt ingyenes parkolási lehetőség van. Udvaron fa boxos terasz, bent 2 terem, bárpulttal.
Ahogy megtudtuk, hétvégenként délután-este leginkább esküvőket rendeznek náluk, a helyiek közül pedig sokan telefonon rendelnek, elég vonzó a településen belüli ingyenes kiszállítás.
Hogy miért pont Viking, arra sajnos nem jöttem rá, és elfelejtettem megkérdezni, minden esetre az étlapon szerepel néhány olyan fogás, amely az étterem nevére utal pl. viking csirke, viking pergamen, viking tál. Végül ez utóbbit választottuk, ami 2 személyesnek van meghirdetve az étlapon, s szerepel benne 2 szelet mátrai borzaska, rablóhús, rántott borda, Cordon Bleu, vegyes körettel, kérésre plusz tartárral. Az adag szerintem 4 felnőtt embernek megfelelő volt, így bőven volt mit becsomagoltatni és hazahozni. Egyebekben ízre nem volt felemelő, itt is igaz az, hogy a nagy mennyiségtől önmagában nem lesz még sem kiemelkedő, se különleges egy hely, bár itt valószínűleg nem is ez a cél, s talán a vendégek sem ezt várják el.
A meglehetősen hosszú étlapon főleg magyar(os) ételek szerepelnek, klasszikus levesek, tészták, előételek, húsos főételek, desszertek és kb. 1 oldalnyi pizza. Vannak napi ajánlatok, leves, főétel, desszert 1-1 féle.
Árban teljesen korrekt, a 2 személyes tál 3200 Ft-ba került. Az üdítők 300 Ft-ba, az üveges sörök 450/550 Ft-ba kerülnek. Korsó csapolt Dreher 400 Ft.
Viking Étterem Pomáz - BelsőViking Étterem Pomáz - Külső képViking Étterem Pomáz - EgyébViking Étterem Pomáz - Külső képViking Étterem Pomáz - Külső képViking Étterem Pomáz - Belső

Viking Étterem további értékelései

2017.05.04a párjával
Többször is jártunk itt a párommal és a gyerekekkel is. Pici, családias légkör. A pincér nagyon udvarias, barátságos. Egyszerű étlap van, teljesen elfogadható árakkal. Az adagok is rendben vannak, "emberes adagok". Az itallap árakkal sincs semmi gond, teljesen elfogadható. Összességében...
2016.03.26családjával
A Viking pizzériába kávézni ültünk be, de ha már ott voltunk, rendeltem egy somlói kockát. Desszertem valami végzetes félreértése volt a műfajnak, piskótát rétegeltek vastagon, túlzselatinozott pudinggal, amit leöntöttek egy elfogadható kommersz csokimártással s körítettek ultratartós, cseppet...
2015.05.25a párjával
Szentendréről haza felé menet feleségemmel betértünk ebbe az igazi kis retro étterembe. A hangulata pont a kicsi méretei miatt érezhető. Kellemes kis hely jó kajákkal, előzékeny kiszolgálással és akkora étel adagokkal, hogy kénytelen voltam becsomagoltatni a jó felét. Feleségem Rántott ponty...