Ferenczsolt

Regisztráció2017.03.14
Utoljára itt2017.12.19

Gyenge 2017. november 5.a párjával járt itt
Kaptunk egy mocskos asztalt, én törölgettem le a kajamaradékokat. A Holstein szeletem alá beraktak iszonyat mennyiségű mustárt. Szerencsére nem nagyon kentek vele össze semmit, nem küldtem vissza az egészet. Miért adták, nem tudom. A palacsinta viszont az étkezés legalja. A nutellás nutellát nem látott, a túrósból csöpögött a víz és alapból ehetetlen volt.
2Ételek / Italok
4Kiszolgálás
2Hangulat
Szörnyű 2017. március 14.családjával járt itt
A karácsonyi ünnepekre mentünk, de hajléktalan szállón eltöltött időnek tűnt. Egy lelakott koszfészek a hely. Szenteste italpincér nélkül vacsoráztunk! Ismerőseink el is mentek innen az első éjszaka után, mi azért nem mert előre utaltunk. Soha többet, egyik Hunguestbe sem!
1Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hunguest Hotel Panoráma Hévíz - Hunguest Hotel Panoráma Hévíz - Hunguest Hotel Panoráma Hévíz - Hunguest Hotel Panoráma Hévíz - Hunguest Hotel Panoráma Hévíz - Hunguest Hotel Panoráma Hévíz -
Még több kép (3 db) >>
Szörnyű 2017. április 16.családjával járt itt
A személyzet bénasága miatt, a szálloda parkolójába nem tudtunk beállni. Reggelente itt nem lehet semmit csinálni. Én 6 óra körül kelek, de a reggeli és a wellness is csak 8 óra után vehető igénybe. Napközben az egyetlen használható medencében visíttatják, ugráltatják néhányan a gyerekeiket.