Hermina

Regisztráció2013.05.27
Utoljára itt2016.08.02

Kiváló 2013. szeptember 10.gyerekekkel járt itt
Már többször jártunk a családdal itt és még soha nem csalódtunk, különösen a Harcsa Halászlevet tudnám kiemelni! A felújítás nagyon jól sikerült igényes lett a Csárda, az étlap sem a Ungarische Gulash suppéről szól:)bár vannak "hagyományos" ételek is!
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2014. március 16.barátokkal járt itt
Négyen jártunk itt kirándulásunk alkalmával kis vonatozás és sétálás után megéhezve tértünk be az étterembe. Nem voltak rajtunk kívül sokan. Nagyon finom pisztrángot ettünk itt mind a négyen. Korrekt kiszolgálásban volt részünk. Finomak voltak a leveseink és a desszertjeink is. Nincs agyon bonyolítva az étlap, de ami van az friss- jóízű.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2014. március 16.barátokkal járt itt
Másodszor jártunk itt, ezúton a barátainkkal érkeztünk és a szálloda ismét nem okozott csalódást, a személyzet segítőkész és profi volt! A fürdő és a víz csodás volt, a szauna szeánszok is nagyon tetszettek! Nagyon sokan voltak, telt ház volt, de sem a reggelinél, sem pedig a vacsoránál nem volt fennakadás, fél órával a vacsora zárás előtt is bőséges volt a választék, nagyon finomak voltak az ételek!