kegyeseva

Regisztráció2013.12.28
Utoljára itt2017.07.21

Kiváló 2014. július 3.barátokkal járt itt
Békésszentandrási nyaralás alkalmával voltunk nem első alkalommal a szarvasi halászcsárdában. Most is meg voltunk elégedve nagyon, mint egy pár évvel ezelőtt, ezért is mentünk vissza. A pincérek lesték minden kívánságunkat, gyorsak voltak, sok gyerekkel voltunk két család lévén, így etetőszéket hoztak, megértők voltak.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2014. március 21.barátokkal járt itt
Egy színházi előadás miatt utaztunk Budapestre és itt szálltunk meg! Az emeleten lévő családi lakrészt választottuk baráti társasággal, mely tökéletesen megfelelt számunkra. Másnap a reggeli nagyon finom és bőséges volt. Legközelebb is ide tervezzük a szállásfoglalást, ha a fővárosban lesz dolgunk, mert a gyerekekkel is kényelmesen el fogunk férni!
5Étkezés
Kiváló 2017. július 18.a párjával járt itt
Rendszeres látogatói vagyunk az étteremnek, mivel sokszor járunk Cegléden keresztül Nagykőrösre, Kecskemétre. Hazafelé szinte minden alkalommal megállunk egy hamburger menüre! Imádjuk! ! ! Megkóstoltuk a gyros tálat, a pizzát, de nekünk a hamburger jött be a legjobban! Óriáspalacsintájuk szintén kiváló!