Klariszka

Regisztráció2013.11.09
Utoljára itt2014.08.06

2013. november 9.a párjával járt itt
Az idén a festői szépségű mecseki kis falucskában, Óbányán nyaraltunk, Mecseknádasd szomszédságában. Közvetlenül a 6-os út melletti étteremnél álltunk meg ebédelni. Az étterem parkolási lehetősége jó, az udvarban tudtunk parkolni. Nyári időszakban lehetőség van a teraszon is étkezni. Mi, ennek ellenére a benti hűvösebb helyet választottuk.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
3Hangulat
Felhasználó fényképei:
Schlossberg Vendéglő Mecseknádasd -
Átlagos 2013. november 9.barátokkal járt itt
Tolna egy kis város, kis hotellal. A HOTEL THELENA, százéves fákkal övezett parkban található, a 6-os számú főútvonaltól 500 méterre. Valamennyi szoba fürdőszobás, továbbá telefonnal, TV-vel és rádióval van felszerelve, szobái légkondicionáltak. Egy kedves német ismerősünk itt száll meg, amikor látogatóba érkezik hozzánk.
4Étkezés
2014. augusztus 6.a párjával járt itt
Egy wellness hétvégét töltöttünk a Hotel Forrásban. Kellemes, nyugodt környezetben igazi pihenéssel töltöttük ezt a pár napot. A személyzet szolgálatkész és nagyon kedven volt. Az ételek finomak és változatosak voltak. Bőséges reggeli várt ébredés után és este vacsora. Egyetlen kifogásolni valót találtam a szobában.