Medvehagyma étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Medvehagyma értékeléseit!

Olvasd el Medvehagyma étterem értékeléseit!

2017. novemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. november 25.
Már belépve is kellemes hangulatot árasztott a hely. Az étlap szép, sokféle étel található rajta. Pléh tálat rendeltünk egy Pléh salátával. A húsok finomra megsültek vegyes köret volt hozzá. Ahogy kihozták is impozáns volt. Nem is tudtuk megenni, becsomagoltattuk. A saláta egy nagyon ízletes leöntéssel készült vegyes zöldségekből reszelt sajttal a tetején.
2017. októberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. október 29. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Régen jártam itt, gondoltam itt az ideje újra bemenni. Beléptünk az étterembe, kevesen voltak. Festmény és falfestés is a régmúlt időket idézi. Rendelésünkre kicsit sokat vártunk, de mint kiderült előre rendeltek többen és vitték el sorban az ebédeket. A hal teljesen szálka nélküli volt, tényleg frissen készült. A pacal is jól volt elkészítve.
2017. októberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. október 22.
Úgy érkeztünk meg egy túráról, hogy minden asztalon foglalt tábla volt, de mégis sikerült kettőnknek helyet kapnunk. Nem tudtuk, hogy ekkorák az adagok, hatalmasak és díszesek, szemre is szépek, nem csak az íze. A halászlé nagyon jó volt sok hallal mindössze a szálkából lehetett volna kevesebb. Néhány helyen már szálka nélkül készítik.
2017. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. október 9.
Nagyon szép a környezete is, érdekes az étterem épülete, így már eleve meg van az alap hangulat. Belépve tisztaság, rend és kedves vendéglátók fogadtak. Májgombóclevest és Boldogasszony tálat fogyasztottunk, mely pikáns és laktató étel. A kávé is jó volt, így ha újra erre járunk bejövünk ismét. Még van jó néhány érdekesség az étlapon jó lenne azokat is megkóstolni.
2017. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. október 9.
Egy éjszakát és egy vacsorát fogyasztottunk itt, de ha erre járunk be fogunk újra jönni. Remek hely! A szakács nagyon ügyes, egyetlen szálka sem volt a harcsában és a paprikás mártás is ízletes volt. Az érdekes nevű Tortyogó pedig igazi éhes embernek való, igaz mi azok voltunk. A húsleves és a sajtkrémleves is finom volt.
Kitűnő halászlé -

Csülök Vendéglő Budapest

2017. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 16.
Már kétszer jártunk itt. A halászlé igazán nagyszerű, szálkamentes, éppúgy a roston hal is. Ügyes szakács, mert ez csak a jobb helyeken van így. Az étterem hangulatát tükrözik a fotók, a valóságban is ilyen kedves hely. A pincérek voltak kissé disztingváltak. Kihozta a második fogást, de még az elsőt fogyasztotta a barátom, így visszavitte, utána meg kicsit sokára hozta vissza, egyébként rendben voltak a vacsorák.
Értékelt: 2017. szeptember 16. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Barátnőm ajánlása alapján választottam ezt az éttermet. Kívülről is, de belépve is nagyon szép. Világos és sok növény is van, de ezek elhelyezése nem zavaró, hanem üdítően hat a hangulatra, melyet az élő zene csak emel. Az étlap nagyon bőséges, különleges fogások is vannak az ínyencek számára.
2017. szeptemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 12.
Régóta foglalkoztatott a gondolat, hogy vajon milyen is lehet e patinás szálloda étterme, míg egy séta után barátommal betértünk vacsorázni. Az étlap választékos, a kiszolgálás figyelmes, az ételek finomak. A belső berendezés és a hely hangulata az akkori kort idézi. Nagyon jól éreztük magunkat és az árak is megfelelőek voltak.
Értékelt: 2017. szeptember 12. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy túra után tértünk be ide ebédelni barátunkkal. A hely középkori hangulatot áraszt, így a pincérek ruhái is. Az étlap széles választékot tükröz. Az ételeink finomak voltak és bőségesek az adagok. Ami nem tökéletes az a kiszolgálás sebessége. Mindenre sokat kellett várni. A húsleveshez erős paprikát kértünk, 3-szor mire odaért.
Értékelt: 2017. szeptember 12. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Már másodszor jártunk itt barátokkal és minden étel finom volt, az adagok bőségesek. Az étlap nem sok oldalas, de mindenki talált magának megfelelőt. A pincérek is értik a dolgukat, barátságosak. Meg van ennek a helynek a maga sajátságos, autentikus hangulata annak ellenére, hogy némi felújítás ráférne. Még biztosan visszatérünk ide és aki még nem járt itt, ajánlom, hogy próbálja ki.