mokus_hu

Regisztráció2014.11.23
Utoljára itt2016.04.20

Kiváló 2015. február 24.gyerekekkel járt itt
Szemesre tartottunk és már Siófok előtt elkezdtük lesni az út szélét egy csárdát keresve, ahol megebédelhetünk. Mint az előttem szóló, mi is satufékkel álltunk meg a Taverna előtt, aminek már a külseje is nagyon biztató volt, de belépve dobtunk egy hátast. A part kihalt, hétköznap van, szakad az eső, bent egy meleg, kellemes paradicsom várt minket.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Átlagos 2015. február 24.gyerekekkel járt itt
2 nap / 3 éjszakás wellnessre érkeztünk két 6 éven aluli gyermekkel 2015 februárjában. A kommentek elolvasása kicsit féltünk és bizony, ha a srácok nem élvezték volna az amúgy valóban túl hideg vizet, lehet már az első nap összepakolunk. Az úszómedence vize nagyon hideg, néhány hossz leúszására szauna után alkalmas, de időzni benne lehetetlen.
4Étkezés
Átlagos 2015. február 24.gyerekekkel járt itt
Családdal ültünk be egy vacsorára a fűtöttnek mondott teraszra. Ha nem lettek volna takarók minden széken, az Isten hidege is megvett volna minket, mert bizony alul és a sátorrész tetején is húzott be a hideg rendesen. A pincérek próbáltak kedvességet mutatni, de nem sikerült nekik. Sokat vártunk az étlapra, az italokra és az ételre, számlára egyaránt.