uerika

Regisztráció2013.07.25
Utoljára itt2017.07.24

Kiváló 2013. július 25.a párjával járt itt
2012-ben töltöttünk itt a párommal 2 felejthetetlen éjszakát,a szálloda csodálatos környezetben van. A wellness részleg kiváló,tényleg kitudtuk pihenni magunkat épp nem sok vendég tartózkodott a szállodában. A korlátlan svédasztalos reggelinél és vacsoránál jobbat és finomabbat el sem lehetne képzelni.
5Étkezés
Kiváló 2014. május 11.gyerekekkel járt itt
2 csodálatos éjszakát töltöttünk itt a párommal és 6 hónapos kislányunkkal. A személyzet kiváló munkát végzett,a vacsoránál a pincérek külön termet nyitottak nekünk,hogy a babával kényelmesen elférjünk. Az ételek nagyon finomak voltak. A wellnessnél hiányoltunk egy pancsoló medencét a babáknak,de így is kényelmesen tudtunk lubickolni,és még baba barátokat is szereztünk.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Erzsébet Park Hotel Parádfürdő - Erzsébet Park Hotel Parádfürdő - Erzsébet Park Hotel Parádfürdő - Erzsébet Park Hotel Parádfürdő - Erzsébet Park Hotel Parádfürdő - Erzsébet Park Hotel Parádfürdő -
Még több kép (3 db) >>
Kihagyhatatlan 2017. július 24.gyerekekkel járt itt
A strand könnyen megközelíthető,a városban végig ki van táblázva merre kell menni. Mi 3 kisgyermekkel érkeztünk ,a medencék könnyen elérhetőek voltak,a csúszdák tökéletesek,a víz tiszta és jó hogy nem kell értük külön fizetni. A belépő árak kedvezőek,a büfé ételeik finomak voltak,számunkra pénztárca barát.