varoslako

varoslako adatlapja

nem ismert
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Spórolós utazó  •  Ár-érték figyelő  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Akció-figyelő  •  Aktívan pihenő  •  Kultúraéhes
Regisztráció2013.10.07
Utoljára itt2017.08.08

Átlagos 2015. április 8.a párjával járt itt
A szálláshoz nem kaptunk törülközőt, a tv-készülék távirányítójába én tettem elemeket, hogy müködjön. A teakonyhában a meleg vizes csap nem müködött. A személyzet kedves és szívélyes volt. A napi 12-15h közötti menűt még 15. 15h-kor is biztosították.
4Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2013. október 7.a párjával járt itt
Remekül éreztük magunkat, vendéglátóink igyekeztek minden kívánságunkat teljesíteni. Jókat kirándultunk a Mecsekben, bicikliztünk a környéken (Grábóc, Bonyhád, Váralja), ellátogattunk a szépen megújult Zsolnay-negyedbe (Pécs), s minden reggel és este bőségesen, jóízűeket falatoztunk. Házigazdáink kitettek magukért.
4Étkezés
Kiváló 2013. november 14.a párjával járt itt
Nagyon figyelmes, kedves szállodai kiszolgálás ízes ételeket kínáló konyhával, széles menüválasztékú büféreggelivel és svédasztalos vacsorával. Aki szeretne a Loki futballistáival, szakmai stábjával találkozni, itt biztosan beléjük fog ütközni, mivel ők is ide járnak ebédre/vacsorára.