Zagorandi
Fotói
2 fotó

Zagorandi adatlapja

Hogy ki vagyok? Egy kisvárosban élő vállalkozó és két egyetemista fiút nevelő háziasszony. Szakmámat tekintve fényképész, melyet ma is űzök, amikor van rá igény. Mivel napjainkban, a technika fejlődése következtében mindenki szuper fotósnak képzeli magát, így sajnos egyre kevesebben készíttetnek profi fotóssal fényképeket.
Családi vállalkozásban üzemeltetünk egy kis panziót városunkban.
Férjem építész, akivel jó párost alkotunk kirándulásainkkor. Ő az épített értékekre nyitott, én inkább a természet szépségit keresem, de természetesen mindketten szeretjük kényeztetni magunkat. Néha el kell vonulni, hogy bírjuk a hétköznapok csatáit!
Bátran mondhatom, hogy igazán jó kritikus lennék! Mivel egy családias panziót üzemeltetünk, így tapasztalatból tudom, hogy mire vágynak az emberek. A szemem egyszerre rááll az esetleges hiányosságokra és természetesen a kellemes meglepetésekre! A kirándulásaink alkalmával szerzett tapasztalatainkat kamatoztatom a saját vállalkozásunkban.
Utazásaink során mindenhová úgy érkezem, hogy ez lesz a tökéletes választás, aztán pár nap alatt (akár pár óra alatt) kiderül a valóság.
Szeretünk mindig máshová menni, kétszer ugyanoda még akkor sem, ha nagyon tökéletes volt! Az étteremválasztáskor nem mindig így van, fontosabb eseménykor szívesen választunk már jól bevált éttermet.
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Borbarát  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Édesszájú  •  Házias ízek kedvelője  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Akció-figyelő  •  Üzleti utazó  •  Kultúraéhes  •  Gyógyvízben ázó  •  Minőséget kereső
Regisztráció2016.05.11
Utoljára itt2016.07.28

Kiváló 2016. július 27.a párjával járt itt
Véletlenül tévedtünk a piac mellett étterembe. A tulajdonos nagyon barátságos! Egyikünk sem nagy halevő, de mégis azt választottuk az ajánlata alapján és nem bántuk meg. Úgy gondolom, eddig biztosan nem jól elkészített halat ettünk, azért nem szerettük meg. Úgy ettem a pontyot, mintha csirkemellet ettem volna, szépen ki volt filézve és nagyon ízletesen volt elkészítve.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
2016. július 26.a párjával járt itt
Férjemmel töltöttünk 4 éjszakát a hotel Dürer szárnyában. Kívülről nem túl szép (szocreál) épület belül barátságos, tiszta. Az étterem kiváló! Recepciósok nem sok energiát ölnek a munkájukba. Kényelmes megoldás, hogy a fürdőbe át lehet sétálni. Vár, kastély pár lépésre található, este kellemes sétákat lehet tenni a városban.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hunguest Hotel Gyula Gyula - Hunguest Hotel Gyula Gyula -
Kiváló 2016. július 26.barátokkal járt itt
Másodszor foglaltam szállást a szegedi Lila vendégházban és most sem csalódtam! Azoknak ajánlom, akik nem vágynak luxusra, "csak" egy tiszta szobában szeretnének éjszaka pihenni. Vendéglátó kedves, segítőkész. Az árnyas udvaron jót borozgattunk a sógoromékkal. A belváros gyalogosan könnyen megközelíthető, autót nem kell használni.