Étterem teszt 96.- barátságos kisvárosban ebéd

Csöni Étterem RáckeveCsöni Étterem Ráckeve a térképen

Kiváló 2016. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 27.
Ma hosszú sétát terveztünk Ráckevén. Abból kiindulva keressük a belvárost, hogy a templomokat nem a falu szélére telepítik, ezért a három
templomtorony által bezárt háromszöget célozzuk meg. Bejött. Csendes békés kisváros, de nagyon hangulatos. A hídon túl mindjárt a főutcára jutunk ki, balra a Szent János téren végre egy éttermet találunk, és nem pizzériát. A bejáratnál nem először a városban, az Isten hozott felirat fogad! Itt komolyan is gondolják.
Nagyon hangulatos étterem, tetszik a berendezés. Kapunk étlapot, s helyi idegenvezetőt is a felszólgáló személyében, aki egyéb vendég híján elbeszélget velünk.
A leves 20.percben érkezik de olyan is!
A ráckevei húsleves kis lábosban, a halászlé bográcsban érkezik, mindkettő kiváló! Ebből nem hiányzik a belevaló, piros pont hogy megkérdezi ;
kérünk e hozzá erős paprikát. Kérünk.
A főétel rántott csirkemell tört krumplival. Az adag nem óriási, de korrekt 1,790 Ft ellenében, kifogástalan kivitelben, bár kissé vékonyak a szeletek.
A desszert ,, mákos lütyű,, !
Azt értem hogy mákos, de mitől lütyű?
A közepén egy gombóc vanília fagyi van. Finom de a lütyű nem világos. A személyzet mind az egy fő, csak velünk foglalkozik, más nincs az étteremben. Italok kitűnően hűtve. A számla mindössze 6.400 Ft 2 főre italokkal, és a lütyű - vel együtt. Étkezési idő 55 perc.
Összegzés :
Sikerűlt kifogni egy kitűnő helyet, ahol remek ebédet kaptunk baráti árakon. A leves egészen kitűnő volt. Búcsúzóul még útbaigazít bennünket a szerb templom felé.
Minosites: ajánlott
Értékelés : 9/10 pont (a lütyű miatt is)
Csöni Étterem Ráckeve - Külső képCsöni Étterem Ráckeve - Külső képCsöni Étterem Ráckeve - BelsőCsöni Étterem Ráckeve - Étlap/itallapCsöni Étterem Ráckeve - Étlap/itallapCsöni Étterem Ráckeve - Étel/italCsöni Étterem Ráckeve - Étel/italCsöni Étterem Ráckeve - Étel/italCsöni Étterem Ráckeve - BelsőCsöni Étterem Ráckeve - BelsőCsöni Étterem Ráckeve - BelsőCsöni Étterem Ráckeve - Étel/italCsöni Étterem Ráckeve - Étel/ital

Csöni Étterem további értékelései

2019.08.22egyedül
A Csöni étterem és kávézóba egy hideg, zimankós, de mégis szép vasárnap reggelen tértem be idén január végén, amikor már lélekben feladtam, hogy Ráckevén találok egy helyt mely nyitva van és adnak kávét vagy teát. A kiszolgálás nem volt túl kedves, sőt, inkább barátságtalannak mondanám. A...
2017.12.30családjával
Ismertem a régi éttermet. Hosszu évek után, az" ittjártam.hu "oldalán tájékozódtam,hova menjünk,ami nekünk a legjobb lenne.Igy jutottunk el a Csönibe! Kellemes,világos, tiszta, pedáns minden.Kedves,udvarias, I.osztályu kiszolgálásban volt részünk a sok-sok vendég ellenére./2017. Karácsonya...
2017.10.15gyerekekkel
Három kisgyerekkel, babakocsival, vasárnap délben érkeztünk az étterembe, ahol egy mogorva pincér fogadott minket. Nem segített bejutni a babakocsival,pedig 2-3 lépcsőn kellett volna felemelni. Úgy nézett ránk, hogy az étvágyunk is elment tőle. Gondoltuk, leülünk a teraszon. Ott a nő kedves volt,...