25. születésnap

Savoyai Kastélyszálló étterme RáckeveSavoyai Kastélyszálló étterme Ráckeve a térképen

Kiváló 2016. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 30.
A cím alapján a lányom 25. születésnapját tartottuk itt . Már a közeli éttermekben jártunk , és most egy különleges helyre szerettem volna Őt vinni . Sok jót hallottam az étteremről . Mondták , hogy svédasztalos ebédeltetés van , és kell ettől jobb ? Előtte körülnéztem a neten , és nagyon elszállt árak vannak . A nagy grill láncban háromszor ennyiért ettünk volna ! Odatelefonáltam , asztalt foglalni , és mondtam az Úrnak akivel beszéltem , hogy mit tartanánk . Kérdeztem , hogy tortát tudnak-e adni , mondta nem , így azt vittünk .Olvastam már előtte a helyről egy-két rossz véleményt , de mi bizakodva mentünk a megadott napon .Az étterem a kastély alagsorában van , és mivel december volt , szépen fel volt díszítve , karácsonyfa is volt .Elfoglaltuk a lefoglalt asztalunkat , és odamentünk az asztalhoz . Az ételek változatosak voltak , és nagyon finomak . Ha valami elfogyott , már hozták a frisset . Volt halászlé , pörkölt , rántott hús , tészta...A pincérek sürögtek , forogtak . Alig ültünk le , már kérdezték , mit innánk,a piszkos edényeket is elvitték időben .Amikor odaértünk megbeszéltem a tortát a pincérrel , és amikor végeztünk az ebéddel , ők hozták ki a meggyújtott gyertyával , úgy hogy az ott lévő zenekar kisérte .
Savoyai Kastélyszálló étterme Ráckeve - Külső képSavoyai Kastélyszálló étterme Ráckeve - EgyébSavoyai Kastélyszálló étterme Ráckeve - EgyébSavoyai Kastélyszálló étterme Ráckeve - Étel/italSavoyai Kastélyszálló étterme Ráckeve - BelsőSavoyai Kastélyszálló étterme Ráckeve - Egyéb

Savoyai Kastélyszálló étterme további értékelései

2016.10.31a párjával
Lassan búcsút veszünk Ráckevétől, de még van egy tervezett program, amit még otthon elhatároztam. A születésnapomon a Kastély éttermében ebédelünk. Lőn. A környezet csodálatos, erről 2 fotó. Nyáron nagy élmény lehet itt gyertyafényes vacsorát tartani. Az étterem eléggé eldugott, a pincében van,...
2016.09.24családjával
Isteni ízek jó hangulat szuper kiszolgálás. Imádok ide járni . Mindig friss ételek. Kert helység csodálatos, a kastély gyönyörű patinás.
2016.09.23családjával
Szuper helyszín, házias ételek,nagyon jó kiszolgálás.Az ételek választéka pazar,ezen felül bármit elkészítenek kívánság szerint.