Itt is jó

Nádas Borozó RévfülöpNádas Borozó Révfülöp a térképen

2021. augusztusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2021. augusztus 7.
Egy darabig sétálgattam este Révfülöpön, itt az a szokás, hogy a nyaraló családok egy viszonylag kicsi térségbe tömörülnek esténként a móló környékére, a vasúti sín és a vízpart közé és itt kavarognak. A vendéglátóhelyek zöme is itt van. Gondoltam, hogy ennék valamit a Gombában, de sorok álltak a sétányon a szabad asztalokra várva. Mentem tovább szimatolva, és a büfésor végén itt voltak a legkevesebben, hát akkor eszem itt, gondoltam. Itt bőven volt üres hely is. A középső, az étkes ablaknál egy rántott gombát kértem vegyes körettel, előre kellett fizetni, mondtam, hogy jobban járnának, ha utólag fizetnék, hátha örömömben megfejelném a számlát, de nem, nem lehet. Így aztán letottyantam, és vártam. Nagyon gyorsan kész lett, és egy kedves fiú ki is hozta. A kiszolgálás végig nagyon figyelmes, abszolút kifogástalan volt! Minden alkalmazott minden pultnál a maximumot nyújtotta! A gomba meg hát olyan volt, amilyen. A rákenegett tartárral mint a világ bármely éttermében. De jól is esett. Azután egy másik ablaknál kell kérni italt, ott is külön fizetni, és egy elég vacak üdítőt választottam, valami ázsiai műanyagízű löttyöt, de ez nem az étterem hibája, hanem az enyém. Közben beesteledett, szép fények villantak a Balaton felett, ez az egész közvetlenül a parton van, talán egy békés, csendesebb őszi vagy tavasz napon még hangulatos is lehet innen nézni a tavat.
Nádas Borozó Révfülöp - Külső képNádas Borozó Révfülöp - Külső képNádas Borozó Révfülöp - BelsőNádas Borozó Révfülöp - Étel/italNádas Borozó Révfülöp - Belső

Nádas Borozó további értékelései

2019.09.19a párjával
Megvallom, már több alkalommal is jártunk itt. A kiszolgálás nagyon figyelmes és kedves. Az ételek is szinte már háziasak és nem okoznak sohasem csalódást. Frissen készülnek és lehet egyéni kérése is a vendégnek, nem mondanak nemet rá. Ha többször is ellátogatsz ide, biztosan mint régi...
2018.07.28a párjával
Kellemes környezet, közvetlen Balaton part, finom, egyszerű ételek. A kiszolgálás gyors és előzékeny. Minden étel frissen készül és gyorsan.Sajttal és sonkával töltött karaj, natur csirkemell egyaránt ízletes volt.Nagyon jók a saláták is. Finom, csapolt meggysörrel öblítettük le az ebédet. Ide...
2017.09.27a párjával
Utazásaink során számtalanszor álltunk már meg ebben az étteremben az év kulonbozo hónapjaiban. Néha biciklis Balaton koruli utunk során, máskor épp errefelé volt utunk vagy éppen egy nagy kitértot tettunk, hogy itt finom halászlét, jo halat ehessunk. A legnagyobb szezonban is gyors és kedves...