Szódával elmegy...

Bor & Bazsalikom Pizzeria, Étterem SárospatakBor & Bazsalikom Pizzeria, Étterem Sárospatak a térképen

2022. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. június 13.
Szintén egy kissé túlsztárolt hely, azért nem annyira rossz. Egy pizzára tértünk be ketten a párommal. Önmagában a kajával gond nem volt, igaz, picit a felejthető kategória volt, nem dobogtatta meg a szívem túlzottan. Mindegy is, nem volt drága, úgyhogy - mint a címben írtam - szódával elment. Ami negatívum volt, hogy - bár alig volt vendég - nagyon sokat vártunk a kajára.

Bor & Bazsalikom Pizzeria, Étterem további értékelései

2021.08.01gyerekekkel
Nagyon szuper kis hely!!!! Kedves személyzettel!!!! Kiváló tisztasággal,gyerek barát,ami számunkra nagyon kedvezett(2 gyerekkel voltunk). Két alkalommal vacsoráztunk itt,mind a kétszer ízletes volt a választott étel!!!! Másodjára kicsit többet várakoztunk,de igyekezett a személyzet kárpótolni ezt...
2019.09.16gyerekekkel
Sárospataki nyárvégi nyaralásunk alkalmával olyan éttermet szerettünk volna kipróbálni ahol még nem jártunk, így választottuk ezt az éttermet. Bár ezúttal már a 8 hónapos kislányunk is velünk tartott, ezért az étteremből csak elvitelre kértünk ételeket amit a szállásunkon fogyasztottunk el....