Csoportos vacsora

Huszár Panzió & Étterem SárospatakHuszár Panzió & Étterem Sárospatak a térképen

Kiváló 2019. májusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2019. május 24.
Huszonfős csoporttal voltam, vacsoráztunk. Az időpontot és a választékot 5 fajta ételből előre lebeszéltük. A kiszolgálás gyors volt, bár igaz, hogy csak mi voltunk, de már készítettek elő egy másik kb. hasonló nagyságú csoportnak asztalokat, tehát a szakács dolgozott azért rendesen :). A hely kellemes, az ételek finomak és az adagok se voltak kicsik (mondjuk bő közepesek), senki nem maradt éhes. Mindenkinek tetszett.

Huszár Panzió & Étterem további értékelései

2020.10.24a párjával
Barátunkkal tértünk be az étterembe. Kellemes, szép hely, már kívülről is. Kevesen voltak, így helyet foglaltunk és jött is a pincér hölgy. Csíki sörük is volt, barna is, így ezt ittuk. Az étlapon volt választék, nehéz is volt a döntés. 3-an különféle étkeket választottunk, de mindegyikünknek...
2019.08.01gyerekekkel
A kiszolgálás sajnos nagyon gyenge volt. Hárman voltunk, de mintha két külön rendelést adtunk volna le. 2 személy végzett a levessel mire én is megkaptam az enyémet. A főétellel ugyan így jártunk. A natúr csirkemell filé mozzarellával és bazsalikomos paradicsommal nagyon rosszul nézett ki. Az...
2018.09.14a párjával
Hat napig voltunk egy közeli apartmanban, és ide jártunk ebédelni. Minden fogás ízletes, mutatós volt. Így a rántott szelet, a rántott libamáj, a sárospataki húsleves, a sajtkrémleves, a babgulyás, a halászlé, az áfonyás szűzérmék, a különféle palacsinták is. A kiszolgálás gyors és pontos volt....