kispiroska étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg kispiroska értékeléseit!

Olvasd el kispiroska étterem értékeléseit!

Ilyen finomat már régen ettünk -

Fekete Gólya Vendéglő Kecskemét

2020. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. július 22.
Véletlenül láttuk meg, megálltunk vacsorázni, nem bántuk meg. Tiszta hely, kényelmes, jó kiszolgálás. A frissensült kifogástalan volt, csodálatosan ízletes, hogy lehet ilyen finomat főzni. . . Az ételek különlegesek, pl. sajtkéregben sült csirkemell vörösboros szilvamártással és almáskrokettel, hát alig tudtunk választani, végül ez lett az egyik.
Gyors és finom vacsora szép környezetben -

Halászcsárda Vendéglő Szarvas

2020. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. július 21. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Nagycsaláddal, hat felnőtt, két kisgyerek, előzetes asztalfoglalással, de nem lett volna muszáj mert van bőven hely. A hétféle rendelés - többféle sült halétel, gombáshús, frissensültek többféle körettel -, meglepő gyorsan, húsz perc alatt elkészült, minden adag elegendő és finom volt, az ételek azt nyújtották ami a nevük alapján várható.
2019. júliusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. július 7.
Egy kb. 60-65 fős lakodalomra mentünk az étterembe és néhányan ott is aludtunk az étterem-cukrászda-panzió komplexum panziójában. Az étterem: Jó elhelyezésű, lehet bent és kint is lenni, szépen elfértünk, az udvar is elég tágas. Van légkondicionálás. A berendezés ízléses, és a lagzira is kellemesen feldíszítették. Tánchoz is jutott hely bőven.
Ha van időd rá, érdemes itt enni -

Hamburger Bár Gyula

2019. júniusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2019. június 17.
Csoporttal voltam vacsorázni, bent 30-an sorrakerülni reménytelen küldetés lett volna így szétoszlottunk a városban, csak nyolcan maradtunk itt. Így a várakozó tömeg kb. felét tettük ki, kicsit több mint fél órát kellett várni, de az adag döner tál bőséges volt és finom, az ital (narancsé) is finom. Hely is van éppen elegendő, le is lehetett ülni.
2019. májusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2019. május 24.
Csoporttal voltam, előre lebeszéltük az időpontot meg az ételeket, 4-5 fajtából rendeltünk kis csapatokban, leves+másodikfélét. Az ételek finomak voltak, az adagok bőségesek. A csontleves és a gulyás is talán kicsit túl fűszeres volt, de még határeset :) A másodikfélék elegendően bőségesek, nem maradtunk éhesek. A kiszolgálás elég gyors.
2019. májusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2019. május 24.
Huszonfős csoporttal voltam, vacsoráztunk. Az időpontot és a választékot 5 fajta ételből előre lebeszéltük. A kiszolgálás gyors volt, bár igaz, hogy csak mi voltunk, de már készítettek elő egy másik kb. hasonló nagyságú csoportnak asztalokat, tehát a szakács dolgozott azért rendesen :). A hely kellemes, az ételek finomak és az adagok se voltak kicsik (mondjuk bő közepesek), senki nem maradt éhes.
Szeretlek is meg nem is :) -

Aranyszarvas Étterem Szarvas

2018. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 6.
Aranyszarvas étterem és grillterasz. Mivel étterem, gondoltuk étlapról eszünk finomakat vacsorára. A kiszolgáló hölgy közölte, hogy bár az étlapon vannak finomak, de "két hónapja" nem lehet rendelni semmit, csak pizza van vagy svédasztal. Megnéztük a svédasztalt, eléggé szegényes volt. Maradtunk hát a pizzánál mert nem volt kedvünk továbbmenni máshova, ide készültünk.
Ebéd egy óra alatt -

Halászkert Étterem Balatonfüred

2018. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. június 11. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Hárman ebédeltünk, egyikünk menüt, az egy közepes menzakaja minőség volt, viszont olcsó. Nagy baj végül is ezzel nincs, hát menü és nem más. Ketten az étlapról választottunk, marhapörköltöt és gombapaprikást. Mindkettő kiválóan elkészítve, ízletes és nagyon bőséges adag, ez kellemes meglepetés volt.
2018. áprilisban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2018. április 26.
Nagyobb csoporttal voltam, előre lebeszéltük az asztalokat, a menüt. "Kovács tál" volt a vacsora, nagyon-nagyon bőséges és minden friss, finom. Gluténmentesre is igény volt, megoldották. A kiszolgálás átlagosan figyelmes, elfogadhatóan gyors.
2017. augusztusban, családjával járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 27.
Néha-néha, ha erre járok, betérek, most is így volt, éppen útközben megéheztünk, ajánlottam a páromnak is. Átlagos-kellemes környezetben kiváló főételek, bőséges adagok. Bár nem volt telt ház, de azért jópár asztalnál ebédelt vendég, ennek ellenére meglepően gyors volt a kiszolgálás. Megkóstoltuk egymás ételét is, a harcsapaprikás túróscsuszával: megfelelő arányok, kiváló ízek!