Felszolgálás húzta le kissé a megítélést.

Ristorante Collegno SárospatakRistorante Collegno Sárospatak a térképen

2015. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 30.
Idei nyaralási körutunk első állomásának első napján tévedtünk be ebbe az étterembe. Mivel kint tombolt a hűségriasztással megtámogatott kánikula, így inkább a klimatizált belső helységben foglaltunk helyet, nem a kerthelyiségben. A kiszolgálás gyors volt, az ételek ízletesek, a fő tevékenységnek számitó pizzák mellett is változatos étlapot sikerült összeállítani. Természetesen mi nem pizzát választottunk, és nagy megelégedésünkre nagyszerű ételeket is sikerült fogyasztanunk. Erre nem is írnék többet, mert ez a része jó volt.

A negatívum: a bárpultnál a kellemesnél jóval hangosabban ment a tévé, benne pedig dübörgött a tour de france, mert egy ismerős, vagy a személyzet egy tagja éppen azt nézte. Mi kb. 3 asztalra ültünk a tv-től, de szinte nem értettük egymás szavát, mert a kommentátor hangja elnyomta azt. Ezt jeleztük is a felszolgálónak, aki ezek után lejjebb vett a tv hangerejéből, de még mindig nem azon a hangerőn szólt, ami elvárható lett volna. Az ebéd elfogyasztása után, amikor a tányérokat vitte el a pincér, a feleségem - szokásának megfelelően - jelezte, hogy nagyon meg volt elégedve az étellel, finom volt, tetszett minden, amire sem egy "egészségére", sem egy "köszönöm" nem érkezett. A pincér összeszedte a tányérokat és szó nélkül távozott. Azt gondolom egy helynek (főleg, ami nem sokkal korábban nyílt meg újra), oda kellene figyelnie ilyen "apróságokra", amik lehet, hogy egyeseknél nem is apróságok, hanem erősen visszatetsző dolgok.

Ristorante Collegno további értékelései

2022.06.13a párjával
Bár kissé durcásan érkeztünk ide - mivel a korábban kiszemelt hely zárva volt, mi pedig nagyon éhesek - pillanatok alatt eltűnt frusztráltságunk. Kedves személyzet, finom pizza, amire szerencsére nem kellett sokat várni, feledtette velünk a korábbi kellemetlen perceket. Szép kerthelyiség,...
2019.02.17családjával
Ha a Zemplénben járok/járunk ide mindig betérek/betérünk. Évek óta hozzák a magas színvonalat mind az ételekben, mind az italokban (több fajta limonádék, verhetetlenek), mind a felszolgálásban, a felmerülő igények és extra kérések kielégítésében. A tisztaságra nincs panasz, a mellékhelység is...
2018.08.20gyerekekkel
Az étterembe való lejutás egy kicsit körülményes főleg egy mozgásában akadályozott embernek. Viszont a kerthelyiség hangulatos. A pizzájuk nagyon ízlett, ára elfogadható áron volt. A többi étlapon szereplő étel, egy kicsit borsos árakon volt feltüntetve. A felszolgált limonádé nagyon finom volt....