Keserű szájíz!!! Tőlük a térítés nélküli vendéglátást is elutasítanám!

Banya Tanya SárvárBanya Tanya Sárvár a térképen

Szörnyű 2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 24.
Sajnos csak negatív élményről tudok beszámolni.
Először a felszolgálásról: a pincér miután hozta az étlapot, rögtön megkérdeztem kaphatnánk-e limonádét mivel nagyon szomjasak voltunk, de a válasz félig elmenőben hátra szólva jött, hogy igen, mindez sietve távozás közben. Tehát nem tudtam italt rendelni mindaddig amig kb. 6-7 perc múlva vissza nem tért, hogy felvegye a rendelést. Akkor már megkérdezte milyen ízesítésű limonádét kérünk. Miután a fiammal ketten voltunk, a két adag ételt rendeltem, amit külön szolgáltak fel, de nem értem, hogy miért. Az én adagomat kb. 15 perc múlva-, a fiamét 55 perc múlva kaptuk meg. A desszertre pedig rendelésünktől számítva 1 óra 15 percet kellett várni. - Hozzáteszem az étteremben 3 asztal volt foglalt rajtunk kívül. Igaz, a hátsó kerthelység nagyjából teltházas volt, de nagyon zajos így nem akartunk ott vacsorázni, inkább az utcafront felőli kerthelységet választottuk ami csendesebbnek tűnt -.
Az ételről: cigánypecsenyét kértem káposztasalátával, desszertként pedig sült fagylaltot, a fiamnak pizzát rendeltünk, mert láttuk, hogy kemencében sütik.

A cigánypecsenye - hogy nagyobbnak tűnjön - egy vékonyra klopfolt kb. 8-9 dkg-os /sülési veszteség után, azaz sütve/ sertéslapocka, esetleg comb volt, mellette egy natúr, félig nyers, vastag szalonnadarabbal. A köretként kapott burgonyán érezni lehetett, hogy nem friss, hanem egy állott ízű főtt burgonya zsírban "éppenhogy" átmelegítve. Káposztasaláta gyanánt savanyú káposzta érkezett, ami legalább érett káposzta lett volna, de egy szálas gumi állagú ízetlen savanyúságot kaptam. Egyszóval köszönő viszonyban sem volt a nevével, a megrendelt cigánypecsenye és annak körete.

A fiam pizzája egy vékony, kimondottan ropogósra! sült tésztából némi rávalóból állt. Késel-villával nem lehetett vágni, mert ropogva tört, amint vágni akarta.

Nem is értem, hogy merik e két fogás nevét ennyire gyalázni a szakács produktumával!

Mivel közel 25 éves vendéglátós múlttal rendelkezem, én szégyelltem magam, de annyira, hogy megkóstolva az ételeket, csendesen távoztunk fizetés után. Nem szóltam, mert ezek után félő, hogy nem is értették volna a kritikám. Tartottam attól, hogyha elmondom a véleményemet a helyes alapanyagválasztásról és annak elkészítési technikájáról, esetleg megkapom, hogy nem kérnek a kioktatásból.
Sajnálom! A kapott élmény, egy keserű szájíz!

Banya Tanya további értékelései

2022.08.15egyedül
Ha Srvron jársz,ne hagyd ki.Kedves személyzet,finom ételek,kiváló muzsika.A családbarát étterem a város szívében.
2022.07.27családjával
Ár érték arányban drága. Kiszolgálás gyenge. A kért étel nem volt jól elkészítve. Pizza oda égetve...
2021.10.20gyerekekkel
Sajnos szombat este tévedtünk arra mikor enni szerettünk volna és rengeteg ember volt. A pincérek nem voltak túl segítőkészek. 8-an voltunk és nem tudtunk leülni mivel a 2db 6-os asztalnál is 2-2 fő ült így vártunk legalább egy órát. A pizzák nagyon finomak de a kiszolgálás nem volt jó.
Hotel Bassiana Sárvár - Napi árak félpanziós ellátással
Hotel Bassiana Sárvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel