vadat s halat

Nádasdy Vendéglő SárvárNádasdy Vendéglő Sárvár a térképen

Kiváló 2018. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. május 2.
A sárvári vár és az arborétum volt az úticél és a program megkoronozása egy ebéd. Sikerült a programuk. Kicsit messze esik a központtól, de megérte "elsétálni odáig. Kedves, udvarias kiszolgálás. Mások szerint sokáig kell várni az ételre, mi nem így éreztük, mert a leves olyan bőséges és finom volt, örültünk, hogy nem egyből hozták a fő fogást, ami szintén nagyon finom volt. Halat és vadat fogyasztottunk dödöllével.
Ottlétünkkor nem egy vagy két pincér volt, már többen vannak.
Csak ajánlani tudom ezt az éttermet, az árakkal nincsenek elszállva.

Nádasdy Vendéglő további értékelései

2023.07.29a párjával
Itt jártunk 2023 június 20.Az étel mint állagát,mint ízét tekintve kifogástalan volt. Életem legfinomabb uborka salátáját itt ettem Mennyei volt. A limonádé is nagyon finom,,hideg, és üditő volt egyben. A kiszolgálás gyors,kedves, figyelmes és végtelenűl udvarias. Gratulálok a vendéglő...
2019.09.25gyerekekkel
Sopron felé félúton ebédelési lehetőséget keresve az interneten találtunk rá a Nádasdy Vendéglőre, itt vasárnap is volt menü elfogadható áron. A leves finom is volt (húsleves tésztával), viszont a második fogás (párizsi szelet zöldséges burgonyával), hát hagyott némi kívánni valót maga után. A...
2019.08.03a párjával
Ezt az éttermet mindig is a város legjobbjának tekintettük. Volt olyan, hogy egy baráti házaspárt is megvendégeltünk itt. Most azonban a hatodik ittlétünk alkalmával azt kellett megállapítanunk, hogy sokat romlott az étterem. Valószínűleg lecserélődött a tulajdonos, a személyzet, vagy mindkettő....
Hotel Bassiana Sárvár - Pünkösd
Pünkösd
05.16-20.
Hotel Bassiana Sárvár
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel