Aszályos nyarunk lett

Sástó Étterem SástóSástó Étterem Sástó a térképen

Gyenge 2022. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. augusztus 25.
Évek óta rendszeresen étkezünk itt, amikor nyaranta Sástón töltünk el pár napot. A mostani volt a leggyengébb étkezésünk, sajnos a korábbiakhoz képest nagyon sokat esett a színvonal. Ahhoz már hozzá voltunk szokva a korábbi évek alatt, hogy lassú a kiszolgálás és a konyha is, jó társaságban gyorsan telt az idő, kivártuk. Viszont most több szempontból is csalódást keltő volt a hely. A nem túl hosszú étlapról is hiányoztak alapvető ételek, például a gulyás, így szinte nem is volt leves, amiből választhattunk volna. A húsleves csigatésztával rémes volt, az egyik legrosszabb, amit valaha ettem, íztelen, jellegtelen, szinte kellemetlen hatású lé, sokszorosan túlfőtt, értelmezhetetlen beaprított zöldségek, hús mutatóba, pár csirkemell darabka, nagyon apró gépi hatású csigatészta.
Nagyon éhesen érkeztem, de ez olyan rossz volt, hogy nem tudtam megenni. Ezt a személyzet semmilyen módon nem reagálta le.
A többiek a szokásos sztrapacskával nem hibáztak nagyot, illetve a palacsintával sem.
Jelentősen emelték az árakat.
Ha valaki jót akar tenni a személyzettel, akkor készpénzzel fizessen és ne kártyával, mert a környéken varázslat térerőt és internetet fogni, ami miatt a bankkártyás fizetés kész mutatvány és kétesélyes a sikere.
Sajnálom, remélem, sikerül egy jobb szakácsot kifogni és az sem ártana, ha jobb minőségű alapanyagokkal dolgoznának. A többi vendéghez hasonlóan mi a teraszon ültünk, a beltérben nem voltak vendégek.
A környezet egyébiránt nagyon szép, tó szigettel, kis híddal, kacsákkal - igaz, most itt is jelentősen csökkent a vízszint, kilátó, tóparti sétány, a közelben tanösvény és erdő, libegő. Parkolni elvileg a kemping előtt lehet ingyenesen, feltéve, hogy nincs tele a kemping vendégeivel.
Sástó Étterem Sástó - EgyébSástó Étterem Sástó - Külső képSástó Étterem Sástó - Étlap/itallapSástó Étterem Sástó - Étlap/itallapSástó Étterem Sástó - Étlap/itallapSástó Étterem Sástó - Étlap/itallapSástó Étterem Sástó - BelsőSástó Étterem Sástó - Étel/italSástó Étterem Sástó - EgyébSástó Étterem Sástó - Étel/italSástó Étterem Sástó - Étel/italSástó Étterem Sástó - MosdóSástó Étterem Sástó - BelsőSástó Étterem Sástó - MosdóSástó Étterem Sástó - Étel/italSástó Étterem Sástó - Étlap/itallapSástó Étterem Sástó - Étlap/itallapSástó Étterem Sástó - Étlap/itallapSástó Étterem Sástó - Étlap/itallapSástó Étterem Sástó - EgyébSástó Étterem Sástó - BelsőSástó Étterem Sástó - Étel/italSástó Étterem Sástó - Étel/italSástó Étterem Sástó - MosdóSástó Étterem Sástó - Étel/italSástó Étterem Sástó - MosdóSástó Étterem Sástó - BelsőSástó Étterem Sástó - BelsőSástó Étterem Sástó - Étlap/itallapSástó Étterem Sástó - EgyébSástó Étterem Sástó - Külső kép

Sástó Étterem további értékelései

2019.10.19gyerekekkel
Ár-értékben azt kapjuk a helytől, amit várunk. Az ételek finomak, a helynek picit menza hangulata van. A két személyes tál elég,nem túlzóan bőséges,jár hozzá savanyúság és tartármártás. Talán a köret kicsit kevesebb a megszokottnál. A kiszolgálás gyors és kedvesek a pincérek. A parkolóban sosincs...
2019.07.13a párjával
Már régóta szemeztem a tó melletti reklám táblán lévő ételekkel és árakkal. Korábban, ha eldöntöttük, akkor nem volt nyitva. Most sikerrel jártunk. Első benyomás, hogy a táblán és az étlapon szereplő árak eléggé távol kerülhettek egymástól a reklám kihelyezése óta. Nem vészes így sem az ár, csak...
2018.06.20a párjával
Útban a Mátra hegységben megálltunk pihenni a Sástói kempingnél. Mivel pont délben értünk ide, a választásunk erre az étteremre esett. Mondtuk, hogy összesen 1 óránk van a pihenőre. Nagyon közvetlen, készséges volt a kiszolgálás. Frissen készült a rendelt étel,ami bőséges és finom volt.Az árak is...
Avar Hotel Mátrafüred - Napi árak félpanziós ellátással
2024.09.02-ig
Avar Hotel Mátrafüred
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - A Mátra felfedezése a legjobb áron
A Mátra felfedezése a legjobb áron