Élvezetes séta

Kazinczy Ferenc Múzeum SátoraljaújhelyKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely a térképen

Érdekes 2024. májusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2024. május 26.
Örömmel mászkáltam itt, egyik nap csak bekukkantottam, aztán kaptam egy kedves személyes vezetőt, aki végigkalauzolt, és akivel el is lehetett beszélgetni közben. Jó társaság volt, tényleg. Korábban már más kifejtette, hogy a múzeumnak van egy sajátos koncepciója, miszerint egy lakás ismert részei szerint szortírozták az anyagot, ez részben jópofa, részben néha nem értettem én sem, hogy egy-egy állat miért pont oda kerül ahová, de a szándék mindenképpen dicséretes! A kitömött állatokat nem szeretem annyira más múzeumokban sem, de túl kell lépni azokon, aztán sokkal érdekesebb téma maga Kazinczy, meg még érdekesebb a vár kérdése, hiszen Sátoraljaújhelynek nem is olyan régen derült ki, hogy van vára, és most persze minden erővel kutatják a régészek, hogy van-e ott még valami értékelhető? Miután végignéztünk mindent, kellemes sétapartnerem kikísért a múzeum elé és ott mutatta meg, hogy hol az a vendéglő, amit keresek. Ajánlom bárkinek a múzeumlátogatást!
Kazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - Külső képKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - Külső képKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - EgyébKazinczy Ferenc Múzeum Sátoraljaújhely - Egyéb

Kazinczy Ferenc Múzeum további értékelései

2019.08.29gyerekekkel
Kihagyhatatlan
A budapesti PIM (Petőfi Irodalmi Múzeum) fiókintézménye a sátoraljaújhelyi Kazinczy Múzeum, amely a belvárosban található egy klasszicista épületben. A földszinten lévő természettudományos kiállítás egészen egyedi, a hazai állat- és növényvilágot bemutató tárlatot egy lakás szobáiban helyezték...
2016.07.21barátokkal
Idén májusban voltunk Sátoraljaújhelyen. Sétálgattunk és megláttuk ezt a múzeumot! Nem haboztunk, bementünk. Nem bántuk meg! Ilyen színvonalas múzeumban még nem voltunk egyiken sem. A kiállított tárgyakat meg lehetett fogni, bele lehetett lapozni a könyvekbe. Itt bármelyik irodalom tanár...