Kicsit többet vártam

Amigó Étterem és Pizzéria SiófokAmigó Étterem és Pizzéria Siófok a térképen

2018. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. július 23.
Siófoki tartózkodásunk alatt célzottan kerestük fel az éttermet, ami első benyomás alapján fiatalos, modern. A pincérek jönnek-mennek, udvariasak, ám nem túl mosolygósak. Az ételek finomak, de átlagosak. Rántott sajtot és bolognai spagettit fogyasztottunk, amivel alapvetően nem volt gond, de nem volt benne semmi különleges. A tálalás nem túl tetszetős. Az adag elegendő. Az árak átlagosak egy siófoki étteremhez képest. A vendégtérben, a vendégek szeme láttára készülnek a pizzák, legközelebb talán azt még majd megkóstoljuk.

Amigó Étterem és Pizzéria további értékelései

2024.01.04a párjával
Siófokhoz képest egész megfizethető, az étel finom és friss, a választék nagy. A pincér kedves, a kiszolgálás gyors és pontos volt. Épp erre volt szükségünk, köszönöm!
2023.06.22
Késő este kerestünk egy pizzériát, ahol elfogyaszthatunk egy gyors de jó vacsorát. Erre a helyre esett a választásunk, mert sokáig nyitvatart. MEgérkezésünnkor sürgés forgás volt a pultoknál, de senki ügyet se vetett ránk, amíg ott álldogáltunk, míg végül úgy döntöttünk helyet foglalunk. Végül...
2022.11.24egyedül
Az étellel, itallal nem volt probléma. Viszont a személyzet viselkedése érhetetlen! Az étel elfogyasztása után kihozták a számlát, amit még nem is kértem! Sőt, akkor még el sem fogyasztottam az italomat! Normálisan viselkedtem, nem kritizáltam semmit, mégis egyszerűen kidobtak.. Soha többet nem...