Életem legrosszabb élménye

Öreg Halász Vendéglő SiófokÖreg Halász Vendéglő Siófok a térképen

Szörnyű 2019. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. június 22.
Előétel: Hortobágyi palacsinta. 3 csont szilánkot találtam benne plusz amit véletlen lenyeltem. Porc is volt a palacsintában. Tudom, hogy nem Hortobágyon vagyunk, de tudomásom szerint porc és csont nélkül készül ez az étel.

Kértünk egy marhapörköltet amiben a marhahús tiszta zsír volt, tele volt csontokkal, és szőr is volt a húson. Ezen a ponton reménykedünk, hogy a szőr az állatot tartozott nem a szakácshoz. Emellett ehetetlenül fűszeres volt.

Én egy bakonyi sertésszeletet kértem. Ehetetlenül el volt sózva és tiszta merő fűszer volt. A sertés inkább egy cipőtalp állagra hasonlított mint húsra. A gomba a szószban konzerves volt.

A limonádé iható volt.

Sosem hagytam még ott étteremben ételt, itt sajnos sikerült.
Remélem csak a szakács hibája és nem régen készült ételt kaptunk mikrózva. Nem mondtam ilyet még de összességében undorító volt. Ha egy jó hasmenést vagy hányást szeretnél, vagy esetleg nem tudod mit kezdj a pénzeddel, akkor az Öreg Halász vendéglő a te helyed.

A pincérekkel nem volt gond. Egyetlen probléma, hogy sokat vártunk mire jött a kolléga aki elmagyarázta mi is szerepel a titokzatos étlapi elnevezések alatt. Csak a név van az étlapon, az, hogy mi van benne, nem.
Sajnálom, hogy nem álltam fel és nem jöttem ki mielőtt hozták az ételt. Szerintem csak azért nem hányunk, mert nem ettük meg.
Tisztaság:Gyenge

Öreg Halász Vendéglő további értékelései

2021.11.08családjával
Átutazóban jártunk itt. A pincér, egy mogorva idősebb ember leültetett bennünket egy asztalhoz, ahol kezdetben türelmesen vártuk, hogy legalább annyit kérdeznek, mit innánk. Nem történt meg. Mintha ott sem lettünk volna. Meguntuk a várakozást, meg a flegma hozzáállást és elmentünk egy normális...
2021.09.18családjával
Flegma, lekezelően viselkedő pincér, aki pofákat vág és lenézően viselkedik a vendégekkel, gondolom a törzsvendégekre ez nem vonatkozik. Mi az első 10 perc után távoztunk, több szót nem is érdemel!
2020.08.25gyerekekkel
Augusztusban jártunk itt a családdal - 4 felnőtt és két gyerek. Kifejezetten a halászléért mentünk, ami nem volt rossz, inkább átlagos. Harcsahalászlét ettünk belsőséggel. A lé kissé sós volt, hal elegendő volt, be a belsőség kevés volt és nem volt teljesen átfőzve. A többi kaja átlagos volt. A...