Évzáró ebéd

Somosi Fogadó Étterme SomoskőújfaluSomosi Fogadó Étterme Somoskőújfalu a térképen

Átlagos 2016. decemberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2016. december 22.
Kollégákkal itt fogyasztottuk el az évzáró ebédünket. Csábító volt a svédasztalos, korlátlan ételfogyasztás. A választékkal nem is volt baj és a fogyást is pótolták folyamatosan. Viszont az ételek hidegek voltak és kiszáradtak, az ízük pedig jellegtelen. A palacsinta pergamenszerűre száradt és minimális töltelék volt benne. Csalódással jöttem el.

Somosi Fogadó Étterme további értékelései

2017.08.17a párjával
Nerég voltunk ott egy vasárnapi napon. Kellemesen meglepödtünk, mivel lehetett válaszatni a menü és a svédasztalos ebéd közt. A svédasztalos változatot kértük amit nem bántunk meg. Az ételek választéka jó volt és az ízek nagyon jók - háziasak. Az ár-érték arány kiváló. Aki arra jár annak...
2017.03.29a párjával
Párommal a nőnapot szerettük volna valahol megkoronázni egy vacsorával,így hát betértünk ide.Udvarias fogadtatás után:nekiláttunk a svédasztalos menünek és nagyon jól laktunk.Az ételek jó/kiváló ár-érték arányúak,de például a fokhagymás tarja már a csúcsgasztronómia határait súrolja.A hely tiszta...