Ezt a fogadót mi is szerettük

A Szűcs Fogadója SzadaA Szűcs Fogadója Szada a térképen

Kiváló 2015. szeptemberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. szeptember 18.
Az ittjartam.hu-n olvastam a sok pozitív értékelést, azután személyes ismerős is azt erősítette meg, hogy szerintük is klassz hely. Hétköznap késő ebédidőben érkeztünk kollégákkal; a falu Gödöllőhöz közeli szélén a főút mellett könnyen megtaláltuk a helyet. Az épület körül minden oldalon parkoltak az autók, de egy szabad helyet sikerült még találni. A belső tér 2 teremre oszlik, a bal oldaliból nyílik a felülről nyitott, de oldalról fallal védett kis terasz. A berendezés rusztikus, valóban fogadós hangulatú, de ízléses, egyáltalán nem giccses és nem is esik túlzásokba.
Az étlap nem túlságosan hosszú, humorosak a címek, alapvetően házias, magyaros ételek, talán azt mondhatnám, hogy ez a kiinduló alap, de izgalmasabb megoldások, fűszerezés, újszerű kombinációk is feltűnnek. Többszemélyes fogadós tálakat és gyerekmenüt is készítenek ("A falu aprajának").
Első fogásként zöldborsó leves érkezik vajas galuskával, csészében, de telerakva "tartalommal". A lé íze cukorborsó, kissé édeskés, kifejezetten jó. A borsót kissé hiányolom, abból mehetett volna több a fehérrépa kockák rovására, ami kissé túlteng. A galuska is finom, omlik a szájban, de mégsem szétfőtt.
Főételként valami lazábbat választottam, grillezett jércemellet mentás őszibarackkal, köretcserével (krumplipüré helyett rizzsel, nem volt semmi gond vele). A rizs egy kissé kemény volt a széleken, ennek talán az lehetett az oka, hogy elkészülés és hengerre formálás után betették a sütőbe (?). A csirke remek, aki szereti az édesen ízesített gyümölcsös húsokat, annak telitalálat. Az adag elsőre átlagos méretűnek tűnt, de evés közben kiderült, hogy igencsak kiadós, laktató, így a fele csomagolásra és elvitelre került.
Többféle limonádéból lehetett választani, epres, bodzás, mentás, és az itallap szerint levendulás is, de ottjártunkkor az éppen kifogyott. Sörben Gössert és Wernesgrünert csapolnak, a kisebb léptékben (2 és 4 dl-es poharak), kávék terén Illyt tartanak.
Szervizdíj nincs, a csomagolásért felszámoltak ugyan 150 Ft-ot, de az árak így is barátságosak, 3-an fizettünk 14000 Ft-ot borravalóval együtt, és nem volt probléma a személyenkénti részletezés és külön fizetés sem.
Gondolkodtunk, honnan jöhet ez a sok ember, valószínűleg Gödöllőről és Pestről is, és nemcsak magyarok, hanem külföldiek is (amikor távoztunk, begördült egy 40 fős turistabusz). Mi sem csalódtunk, tényleg megérte ideutazni.
A Szűcs Fogadója Szada - Külső képA Szűcs Fogadója Szada - Külső képA Szűcs Fogadója Szada - BelsőA Szűcs Fogadója Szada - BelsőA Szűcs Fogadója Szada - Étlap/itallapA Szűcs Fogadója Szada - MosdóA Szűcs Fogadója Szada - MosdóA Szűcs Fogadója Szada - BelsőA Szűcs Fogadója Szada - BelsőA Szűcs Fogadója Szada - BelsőA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Étel/italA Szűcs Fogadója Szada - Étel/ital

A Szűcs Fogadója további értékelései

2024.04.02a párjával
Kedvencem a Hagymás rostélyos. Itt remekül készítik. Hangulatos, kellemes hely udvarias személyzettel. Időben kell asztalt foglalni, mindig tele van. Máskor is jövünk!
2023.04.12barátokkal
A személyzet nagyon kedves. Az ételek isteni finomak és bőségesek és meglepően jó árban vannak Az étterem tiszta , rendezett. Az ételekre nem kellet sokat várni. Biztos,hogy vissza fogunk térni !
2022.08.21barátokkal
Ebédre érkeztünk, a hely hétköznap lévén egyáltalán nem volt tele, és bár több pincér dolgozott szinte tudomást sem vettek a vendégről. Az italok megérkeztek, de az étel megrendelése rendkívül bonyolult feladatnak bizonyult, mert senki felénk sem nézett. Hosszú várakozás után, többszöri kulturált...