Finom ebéd, olcsón

Mokka Delicates Bistro SzarvasMokka Delicates Bistro Szarvas a térképen

Kiváló 2019. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. május 23.
Egyik utazásunk alkalmából pont Szarvason mentünk keresztül ebédidőben, így megálltunk ennél az étteremnél, mert jókat olvastam róla itt az oldalon. Nagyon elégedettek voltunk. Egy leves és 3 féle főételből lehet választani, és lehet kérni + feltétet 500 forintért. Mi éltünk is ezzel a lehetőséggel, mivel a leves addigra sajnos már elfogyott. A hely hangulatos, és nagyon finom limonádét szolgálnak fel. A pincérek kicsit lassúak voltak, de egyébként udvariasak.
Mokka Delicates Bistro Szarvas - EgyébMokka Delicates Bistro Szarvas - Egyéb

Mokka Delicates Bistro további értékelései

2022.08.16családjával
Kedves kiszolgálás, hangulatos hely. Ár érték arányban megfelelő. Nagyon finomak az ételek. Bababarát. Minden megtalálható akik gyerekekkel érkeznek. Gyors minőségi kaják
2018.01.02a párjával
Több alkalommal látogattuk meg a helyet, vacsorázási szándékkal! Szokatlanul laza , közvetlen hangulat, figyelmes , gyors kiszolgálás. Az étkek minősége és mennyisége, kifogástalan!! Hagyományos és különleges étel kínálatuk is van. Széles ital választékkal, minőségi borokkal, füstölt árúval...
2017.08.01a párjával
Véletlenül találtunk a helyre, de holnap visszajövünk ide reggelizni. Étlapról rendeltünk, nagyon finom volt az ebéd. Hangulatos, légkondis hely, egy nagyon kedves felszolgáló hölggyel. Jó választás volt!